بخش آنلاین گوست آو سوشیما به صورت جدا و مستقل عرضه خواهد شد

به گزارش آی تی گپ، استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) در اکتبر سال گذشته در حالی که کسی انتظارش را نداشت، بخش چندنفره آنلاینی را به صورت رایگان برای بازی گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) منتشر کرد. اکنون آن ها اعلام نموده اند که قرار است به زودی این بخش آنلاین در قالبی جداگانه و مستقل هم عرضه گردد.

بخش آنلاین گوست آو سوشیما به صورت جدا و مستقل عرضه خواهد شد

در شرایطی که در آستانه عرضه Ghost of Tsushima: Directors Cut قرار داریم، استودیو ساکر پانچ بیان نموده که بازیکنانی که نمی خواهند بازی اصلی و بخش داستانی را تجربه نمایند، می توانند در تاریخ 29 مرداد (20 اوت) بخش چندنفره بازی را به تنهایی با قیمت 20 دلار خریداری نمایند. اگر شما بازی اصلی را خریداری نموده باشید یا بخواهید نسخه کارگردان آن را خریداری کنید، به صورت رایگان می توانید از بخش چندنفره آنلاین بازی بهره ببرید، با این حال ممکن است بعضی فقط بخواهند که بخش آنلاین را تجربه نمایند. برای این دسته از افراد، پیشنهاد سونی می تواند قابل توجه باشد.

نسخه جداگانه بخش آنلاین بازی که با نام Ghost of Tsushima: Legends منتشر خواهد شد، به همراه آپدیت تازهی عرضه خواهد شد که ویژگی هایی به این بخش اضافه می نماید و بعلاوه در آن بعضی از بازخوردهای هواداران برای بهبود بازی هم در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، قرار است در تاریخ 12 شهریور (3 سپتامبر) آپدیتی برای این بخش منتشر گردد که یک حالت و یک سیستم تازه را برای بخش آنلاین اضافه خواهد نمود.

این آپدیت حالت تازهی به نام Rivals Mode را اضافه خواهد نمود که در آن دو تیم مختلف به مبارزه با موج دشمنان می پردازند. با هر بار شکست دشمنان، شما Magatama دریافت خواهید کرد که به شما اجازه می دهد به تیم دیگر آسیب وارد کنید. برای مثال، می توانید با خرج Magatama حریف را از خرید منع نموده یا او را نفرین کنید که ممکن است باعث کاهش خط سلامتی آن ها گردد. وقتی به مقدار کافی این آیتم ها را خرج کردید، شما موج بعدی ایستادن نهایی را باز خواهید کرد. باید این را قبل از گروه رقیب به سرانجام برسانید تا پیروز شوید.

سیستم تازهی که قرار است در آپدیت 12 شهریور اضافه گردد، Gear Mastery System نام دارد. این سیستم بر پایه پیشرفت و پاداش بنا شده است. بازیکنانی که سطح 110 یا بالاتر را در تجهیزات خود به دست آورده باشند، اکنون می توانند آن را با کلاس خود ترکیب نموده و ویژگی Mastery Challenges را فعال نمایند.

نکته جالب دیگر این است که ساکر پانچ میخواهد از 10 سپتامبر تا 1 اکتبر هر هفته محتوای تازهی را برای بازی گوست آو سوشیما منتشر کند. این محتوای تازه شامل یک نقشه تازه برای بخش های Rivals Mode و Survival خواهد بود که با الهام از جزیره ایکی طراحی شده است. بعلاوه قرار است سطح دشواری تازهی هم به بازی اضافه گردد که چالش بیشتری را برای شما ایجاد خواهد نمود. این نشان می دهد که آن ها از عملکرد این بخش چندنفره آنلاین رضایت دارند و می خواهند آن را به شکل بهتری پشتیبانی نمایند.

افرادی که بازی را خریداری ننموده و فقط بخواهند Ghost of Tsushima: Legends را تهیه نمایند، می توانند در هر زمانی که بخواهند، نسخه خود را با 40 دلار برای پلی استیشن 4 و 50 دلار برای پلی استیشن 5 به نسخه Ghost of Tsushima Directors Cut ارتقا دهند.

بازی Ghost of Tsushima Directors Cut قرار است در تاریخ 29 مرداد با قیمت 70 دلار برای پلی استیشن 5 و 60 دلار برای پلی استیشن 4 منتشر گردد. دارندگان نسخه عادی می توانند با پرداخت هزینه ای نسخه عادی را به نسخه کارگردان ارتقا دهند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1859

به "بخش آنلاین گوست آو سوشیما به صورت جدا و مستقل عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش آنلاین گوست آو سوشیما به صورت جدا و مستقل عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید