بارانی: چند پیشنهاد خوب برای فصل بعد دارم، بحث دریافت سهمیه به تیم ما استرس وارد کرد

به گزارش آی تی گپ، هافبک تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که بحث دریافت سهمیه آسیا در لیگ سال جاری به آنها فشار و استرس وارد نموده است.

بارانی: چند پیشنهاد خوب برای فصل بعد دارم، بحث دریافت سهمیه به تیم ما استرس وارد کرد

محمدصادق بارانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره عملکرد پیکان در لیگ سال جاری گفت: پیکان سال جاری طوری بسته شد که بتواند در لیگ برتر بماند، ولی ما با کوشش کادر فنی، بازیکنان و مدیریت نتایج خوبی را در نیم فصل اول کسب کردیم. در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفتیم، چون بحث دریافت سهمیه آسیا به تیم ما استرس و فشار وارد کرد.

ما در نهایت ششم شدیم که این برای پیکان نتیجه خوبی بود، وی با بیان این جمله در مورد عملکرد خودش در فصلی که گذشت اعلام نمود: در این مورد باید کادر فنی نظر بدهد، ولی فکر می کنم فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. به جز مسابقاتی که محروم بودم در همه بازی ها کامل به میدان رفتم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چه تصمیمی دارد، گفت: چند پیشنهاد خوب به من رسیده است، ولی هنوز تصمیمی نگرفته ام و فعلاً استراحت می کنم. از طرفی باشگاه پیکان هم هنوز با هیچ کدام از بازیکنانش مذاکره نکرده است. من چند سال در پیکان به مقام های خوبی رسیدم و دوست دارم بمانم، اما واقعیت این است که هنوز هیچ چیز معین نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 873

به "بارانی: چند پیشنهاد خوب برای فصل بعد دارم، بحث دریافت سهمیه به تیم ما استرس وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارانی: چند پیشنهاد خوب برای فصل بعد دارم، بحث دریافت سهمیه به تیم ما استرس وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید