ایتالیا و انگلیس رکورددار مرگ کادر درمانی بر اثر کرونا در دنیا

به گزارش آی تی گپ، کشورهای ایتالیا و انگلیس در دنیا رکورد دار مرگ کادر درمانی به ازای هر میلیون نفر جمعیت هستند.

ایتالیا و انگلیس رکورددار مرگ کادر درمانی بر اثر کرونا در دنیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، براساس اعلام سایت byline times اگر چه از نظر تعداد جانباختگان و مبتلایان کرونا در حال حاضر کشور های آمریکا و اسپانیا در رده های اول و دوم دنیا قرار دارند، اما از نظر میزان مرگ و میر کادر درمانی به ازای هر میلیون نفر جمعیت کشور های ایتالیا و انگلیس رکورددار هستند.

تا به امروز حداقل 171 تن از پرستاران و کادر درمانی انگلیس پس از ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. در همین ارتباط پیتر جوکس نویسنده انگلیسی با انتقاد از شرایط بحرانی انگلیس در جریان شیوع کرونا و افزایش تلفات کادر درمانی این کشور در حساب توییتر شخصی خود نوشت: بسیار ناامید کننده است، انگلیس به همراه ایتالیا بیشترین آمار مرگ و میر کادر درمانی به ازای هر میلیون نفر جمعیت را دارد. تعداد قربانیان کادر درمانی انگلیس تقریبا 3 برابر اسپانیا، 4 برابر آمریکا و 5 برابر فرانسه است.

تا به امروز 211 هزار و 938 نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد 29 هزار و 79 نفر جان خود را از دست داده اند. همچنین تعداد مبتلایان در انگلیس 190 هزار و 584 نفر و تعداد قربانیان این کشور 28 هزار و 734 نفر بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1099

به "ایتالیا و انگلیس رکورددار مرگ کادر درمانی بر اثر کرونا در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا و انگلیس رکورددار مرگ کادر درمانی بر اثر کرونا در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید