افزایش پروازهای ایران و عمان به 28 پرواز

به گزارش آی تی گپ، مدیرکل دفتر حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در دیدار سفیر عمان با علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی افزایش پروازهای بین دو کشور عمان و ایران به 28 پرواز در هفته مورد مذاکره دو جانبه نهاده شد.

افزایش پروازهای ایران و عمان به 28 پرواز

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگارانٰ مراد اسماعیلی اضافه نمود: در جلسه رئیس سازمان هواپیمایی با سفیر عمان و نمایندگان شرکت هواپیمایی عمان ایر ضمن تاکید بر روابط محبت آمیز بین ایران و عمان، آمادگی سازمان را برای ارتقا سطح همکاری های دو جانبه در زمینه حمل ونقل هوایی اعلام شد.

وی توضیح داد: هیات عمان نیز آمادگی کشورش برای افزایش پروازهای مسافری منظم را از 10پرواز کنونی به 14 پرواز در اوایل 2016 اظهار داشت و گفت: این تعداد از اوایل ماه آگوست به 28 پرواز در هفته خواهد رسید.

وی اعلام کرد: در صورت عملی شدن برنامه ریزی های صورت گرفته، شرکت هواپیمایی عمانی، روزانه سه پرواز به مقصد تهران و یک پرواز به مقصد مشهد برقرار خواهد نمود.

وی اضافه نمود: در این دیدار هیات عمانی خواهان برقراری سیاست آسمان باز میان دو کشور متبوع شد و همچنین موضوع اجاره هواپیما به شرکت های ایرانی و تسهیل در صدور ویزا برای اتباع ایرانی که یکی از ارکان مهم در توسعه روابط حمل و نقل هوایی و گردشگری به شمار می رود توسط طرف عمانی، مورد مذاکره نهاده شد و مقرر شد پس از آنالیز های لازم نتایج اعلام گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 544

به "افزایش پروازهای ایران و عمان به 28 پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پروازهای ایران و عمان به 28 پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید