استفاده از یزدانی و کریمی در این مقطع زمانی اشتباه بزرگی بود

به گزارش آی تی گپ، ابراهیم جوادی عضو پیشین شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در واکنش به مصدومیت دو آزادکار پرامید و اصلی تیم ملی در آستانه المپیک به خبرنگاران گفت: زمانی که ما در شورای فنی حضور داشتیم، مصوبه ای را تدوین و اجرایی کردیم که طبق آن هیچکدام از ملی پوشان اصلی که شانس کسب مدال در میادین جهانی و المپیک را دارند، نباید در لیگ کشتی بگیرند. متاسفانه با تغییرات فدراسیون کشتی، این مصوبات نیز فراموش شد و حالا شاهد آن هستیم که دو آزادکار اصلی ما که شانس بالایی برای حضور در المپیک را دارند با مصدومیت روبرو شده اند.

استفاده از یزدانی و کریمی در این مقطع زمانی اشتباه بزرگی بود

وی شرح داد: برخی از متولیان کشتی بر این باورند حضور کشتی گیران در رقابتهای لیگ به درآمدزایی و معیشت آنها مربوط می شود و چاره ای جز این نیست، اما برای این موضوع هم راه حل ای بود که نادیده گرفته شد. طبق مصوبه شورای فنی پیشین، فدراسیون کشتی در آن سالها زمینه ای فراهم کرده بود تا کشتی گیران اصلی در لیگ حضور نداشته باشند، اما اسپانسرهای مالی طبق تفاهم با فدراسیون به این کشتی گیران مبلغی را پرداخت کنند.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان ادامه داد: به میدان فرستادن این دو مهره اصلی در جام باشگاه های جهان اشتباه بزرگی بود. واقعا اگر حسن یزدانی در این مسابقات دچار مصدومیت جدی تری شده بود و المپیک را از دست می داد چه کسی پاسخگو بود؟

جوادی در سرانجام خاطر نشان کرد: اینکه ملی پوشان اصلی خودمان را تا المپیک در سایه نگه داریم و آنها را در هیچ مسابقه ای شرکت ندهیم هم کار منطقی و درستی نیست، اما باید در نظر داشت آیا میدانی که آنها را محک می زنیم توجیه منطقی و فنی دارد؟ در نتیجه باید با برنامه پیش برویم و کاری کنیم که این پتانسیل های ارزشمند و طلایی در کمال صحت و آمادگی به المپیک برسند و بتوانند همچون گذشته برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگاران، حسن یزدانی و علیرضا کریمی چندی پیش با حضور در رقابتهای جام باشگاه های جهان در بجنورد دچار مصدومیت شدند که در نهایت، یزدانی زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد و علیرضا کریمی هم فعلا در حال فیزیوتراپی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 794

به "استفاده از یزدانی و کریمی در این مقطع زمانی اشتباه بزرگی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از یزدانی و کریمی در این مقطع زمانی اشتباه بزرگی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید