احمدزاده: پاداش سومی دنیا 2.5 سکه است؟، حرف سلیمی درست بود، لحنش نه

به گزارش آی تی گپ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی می گوید فوتبالیست ها سختی های زیادی تحمل می نمایند اما تبعیض بین رشته های مختلف ورزشی ظلم است.

احمدزاده: پاداش سومی دنیا 2.5 سکه است؟، حرف سلیمی درست بود، لحنش نه

به گزارش خبرنگاران، چند روزی است که بحثی میان ورزشکاران رشته های مختلف در مورد پاداش های داده شده به بازیکنان تیم ملی فوتبال به وجود آمده است.

محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در گفت وگو با خبرنگاران درباره این موضوع اظهار کرد: من ابتدا به بازیکنان تیم ملی فوتبال خسته نباشید می گویم. آن ها زحمت کشیدند. از نظر رسیدگی، مسئولان به غیر از فوتبالیست های بزرگسال به بقیه رشته ها توجه خوبی ندارند.

او در مورد متنی که بهداد سلیمی در اعتراض به این موضوع منتشر کرد هم، گفت: ما موافق حرف سلیمی هستیم اما لحنش بد بود و با لحنش موافق نیستیم. این که بازیکنان فوتبال پاداش بیشتری گرفتند، مقصر خودشان نیستند. آن ها زحمت می کشند و سختی های زیادی را تحمل می نمایند و حتی پاداشی هم که می گیرند در مقایسه با دیگر کشورها که به فوتبالیست هایشان پاداش می دهند، چیزی نیست. به نظرم مقصر مسئولان هستند که این تبعیض به وجود آمده است. نباید بین رشته ها این قدر اختلاف باشد. فوتبالیست ها حق شان است اما باید به بقیه رشته ها هم رسیدگی گردد. به فوتبال باید رسیدگی گردد و حق فوتبال خیلی بیشتر از این ها است اما نباید به بقیه رشته ها ظلم بگردد.

احمدزاده در مورد وضعیت فوتبالیست های ساحلی ایران هم اظهار کرد: اوضاع ما افتضاح است. ما سوم دنیا شدیم و وزارت ورزش به ما دو و نیم سکه پاداش داد. پاداش سومی دنیا دو و نیم سکه است؟ آقای تاج به وزارت ورزش نامه زد که کاری مرتبط و مثلاً در تربیت بدنی های استان ها به بازیکنان تیم ملی داده گردد اما همین را هم قبول نکردند. آن ها گفتند کار فقط به ورزشکاران رشته های المپیکی یا آسیایی تعلق می گیرد. یعنی به بازیکنان فوتبال ساحلی و فوتسال که مقام های سوم دنیا را دارند کار تعلق نمی گیرد. پس اگر این طور است ما جمع کنیم برویم.

او اضافه نمود: از پاداشی که فدراسیون قرار بود به خاطر مقام سومی دنیا به ما داده گردد 5 میلیونش پرداخت شده و دو سال است که 10 میلیون دیگرش باقی مانده. الان 10 میلیون تومان پول تو جیبی هم حساب نمی گردد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی با بیان اینکه لحن سلیمی به خاطر فشاری که رویش بوده آن گونه با عصبانیت بوده است، اعلام کرد: روی همه ما فشار است. ما یک کار نداریم. این انصاف نیست. ما که بزرگترهای تیم ملی هستیم درگیر پول تو جیبی مان هستیم، وای به حال بازیکنان جوان. من عضو صندوق حمایت از ورزشکاران هستم ولی از این صندوق فقط یک کارت عضویت به من داده شده است و هیچ چیز دیگری تعلق نگرفته است. برای من که در سطح دنیا همه افتخارات را به دست آورده ام زشت است که دو سال به خاطر یک کار این همه بدوم.

او ادامه داد: فرید بلوک باشی 13 سال در تیم ملی فوتبال ساحلی بود، الان چه کسی از او حالی می پرسد؟ من یا سلیمی یا عبدولی یا هر ورزشکار دیگر رشته ها بعد از تمام شدن دوران ورزشی مان چه کار باید بکنیم؟ من بعید می دانم وضعیت درست بگردد. انگار مسئولان صدای ما را نمی شنوند.

احمدزاده در مورد شرایط تیم ملی هم گفت: اولین اردوی ما قبل از بازی های انتخابی جام دنیای دیروز (یکشنبه) به انتها رسید. ما 3 مرحله اردوی دیگر هم قبل از آغاز مسابقات داریم. خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. من فقط در تیم مصدوم بودم که الان وضعیتم خوب شده و با تیم تمرین می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 198

به "احمدزاده: پاداش سومی دنیا 2.5 سکه است؟، حرف سلیمی درست بود، لحنش نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدزاده: پاداش سومی دنیا 2.5 سکه است؟، حرف سلیمی درست بود، لحنش نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید