احداث پروژه بام قصرقند در شهرستان قصرقند

به گزارش آی تی گپ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قصرقند گفت: پروژه بام قصرقند با همکاری بنیاد علوی در این شهرستان احداث می گردد.

احداث پروژه بام قصرقند در شهرستان قصرقند

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، راهنمایی الله باشنده امروز 7 خردادماه 1400 اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور فرماندار قصرقند و نماینده بنیاد علوی در دفتر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار گردید، احداث پروژه عظیم گردشگری بام قصرقند پس از جانمایی مناسب و با ارائه یک طرح و نقشه اصولی در دستور کار نهاده شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قصرقند اضافه نمود: فرمانداری این شهرستان نیز برای همکاری در احداث این پروژه اعلام آمادگی نموده تا از تمام ظرفیت های خود در راستای به ثمر رسیدن این طرح استفاده کند همچنان که در سال گذشته میزان 8 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای احیای هشت رشته قنات اختصاص داد.

او گفت: طبق برآورد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای ساخت عظیمترین کمپینگ گردشگری در شهرستان قصرقند در ابتدا مبلغ 20 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

باشنده اذعان کرد: با توجه به ظرفیت های زیاد شهرستان قصرقند در بخش های مختلف، لازم است تا سرمایه گذاری مناسب در راستای ایجاد زیرساخت های گردشگری صورت گیرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1771

به "احداث پروژه بام قصرقند در شهرستان قصرقند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث پروژه بام قصرقند در شهرستان قصرقند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید