30 مدل تم زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان [رنگ زرد در طراحی داخلی]

به گزارش آی تی گپ، در بین تمام رنگ ها هیچ رنگی به اندازه زرد شاد و انرژی بخش نیست، این رنگ می تواند شادی، هیجان و قدرت را یکجا به بیننده منتقل کند و در عین حال بسیار زیبا و دلپذیر هم بنظر آید. تم زرد در دکوراسیون آپارتمان و خانه های کوچک مزیت های بیشماری بهمراه دارد که یک نمونه آن همین افزودن انرژی و هیجان به فضای عموما دلگیر و تاریک خانه های کوچک است. در این مطلب با خانه هایی آشنا خواهیم شد که از رنگ زرد در حد مناسبی استفاده کرده اند تا فضا را بی نهایت روشن و شاد جلوه دهند.

30 مدل تم زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان [رنگ زرد در طراحی داخلی]

بیشتر افراد که به زیبایی خانه اهمیت زیادی میدهند برای زیبا کردن خانه خود از رنگ کردن دیوار ها و یادر دکوراسیون خانه خود از یک رنگ استفاده میکنند همچنین رنگ زرد در بین رنگ ها یک رنگ شاد و مجذوب کننده است که نظر بیننده را به خود جلب میکند افراد های شاد برای زیبایی خانه خود از رنگ های زرد استفاده میکنند و این رنگ باعث میشود تا یک فضای شاد داشته باشید. برای اینکار بیشتر وسایل داخل خانه از جلمه مبل و فرش و..را به رنگ زرد میخرند تا فضای کلی خانه به یک رنگ باشد تاتوجه بیینده ها و مهمان هارا به خود جلب کند. رنگ زرد برای افراد شاد در میان همه رنگ ها یک انتخاب مناسب است. اما باید این رنگ را با توجه به فضای خانه و دکوراسیون داخل خانه انتخاب کنید تا با تمام وسایل هماهنگ باشد.

رنگ زرد در ترکیب با رنگ های خنثی بی نهایت زیبا و تاثیر گذار خواهد بود. خود رنگ زرد باعث می شود رنگ های خنثی تیره مانند خاکستری، درخشش مناسبی در دکوراسیون خانه پیدا کنند. برای مثال رنگ زرد لیمویی به خوبی با رنگ خاکستری و سفید ترکیب شده و خود را نشان می دهد. البته استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون تماما سفید هم بسیار زیبا و شیک جلوه خواهد کرد.

خانه ای که در زیر مشاهده می کنید برای زوجی جوان و فعال طراحی شده و به همین علت گوشه گوشه طراحی این خانه انرژی بخش و تحریک کننده است. تم غالب در دکوراسیون را رنگ آبی متمایل به خاکستری تشکیل می دهد که به رنگ زرد استفاده شده در پرده ها، مبلمان و قسمتی از دیوار خانه اجازه خودنمایی می دهد. البته در دکوراسیون آشپزخانه و اتاق غذاخوری، رنگ زرد به اندازه بیشتری استفاده شده است.

اما خانه دوم برای مرد جوانی مجرد و خوش ذوق و با سلیقه طراحی شده است. دیوارهای آجری برجسته در کنار کفپوش چوبی به رنگ روشن نشان از راحتی و آرامش بخش بودن فضای داخلی این خانه دارد. تم تک رنگ سفید در این خانه اجازه داده مبل راحتی خانه که به رنگ زرد لیمویی انتخاب شده مانند یک اثر هنری در دکوراسیون بدرخشد. وجود همین تک عنصر زرد رنگ به کلی فضای داخلی خانه را متحول کرده و مجذوب کنندهیتی بی نظیر به آن داده است.

منبع: اتاق
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1874

به "30 مدل تم زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان [رنگ زرد در طراحی داخلی]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل تم زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان [رنگ زرد در طراحی داخلی]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید