کمیته فوتسال به خانه فوتسال منتقل شد، جلسه شمس با سرپرست کمیته

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، کمیته فوتسال انتها به ساختمان نو در کمپ تیم های ملی منتقل شد و کار خود را در این محل که به نام خانه فوتسال نامگذاری شده است، شروع کرد.

کمیته فوتسال به خانه فوتسال منتقل شد، جلسه شمس با سرپرست کمیته

کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال در سال های گذشته و در زمان ریاست سیدرضا افتخاری و علی کفاشیان در فوتسال، دو واحد آپارتمانی در خیابان شیخ بهایی و حوالی فدراسیون فوتبال خریداری کرد. بخشی از پول خرید این ساختمان ها به وسیله حق ورودی پرداخت شده به وسیله باشگاه ها تامین شد اما سند این دو واحد به نام فدراسیون فوتبال بود.

در پی شکایت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) از فدراسیون فوتبال در پرونده مطالبات مارک ویلموتس ابتدا عنوان شد که فدراسیون میخواهد برای جبران کسری اقتصادی خود، دو واحد مربوط به فوتسال را به فروش برساند.

با گذشت چند ماه تعیین شد که فدراسیون می خواهد کمیته های دیگر خود از جمله بازاریابی و تلویزیون، روابط عمومی و… را به ساختمان کمیته فوتسال در شیخ بهایی منتقل کند و کمیته فوتسال را به کمپ تیم های ملی بیاورد.

این اتفاق در نهایت عملی شد و احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال از امروز به صورت رسمی در خانه فوتسال فعالیتش را آغاز کرد. این ساختمان در کنار سالن محل تمرینات تیم ملی فوتسال در کمپ تیم های ملی واقع شده است.

اصولی حتی امروز نشستی را با حسین شمس مشاور فوتسالی شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در خانه فوتسال برگزار کرد.

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی برگزار می گردد که ممکن است خانه فوتسال هم به صورت رسمی از سوی این اعضا افتتاح گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2078

به "کمیته فوتسال به خانه فوتسال منتقل شد، جلسه شمس با سرپرست کمیته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته فوتسال به خانه فوتسال منتقل شد، جلسه شمس با سرپرست کمیته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید