فراوری تراشه 3 نانومتری سامسونگ به دلیل عالم گیری COVID-19 به تأخیر افتاد

به گزارش آی تی گپ، سامسونگ نیز مانند بسیاری از مارک های گوشی های هوشمند، تحت تأثیر بیماری عالم گیر COVID-19 قرار گرفته است. این بیماری تا زمان نوشتن این مطلب جان بیش از 74000 نفر در سراسر دنیا را گرفته است.

فراوری تراشه 3 نانومتری سامسونگ به دلیل عالم گیری COVID-19 به تأخیر افتاد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، COVID-19 پیش از این سامسونگ را مجبور نموده بود که فروشگاه های خود را تعطیل کند. براساس یک گزارش جدید، این بیماری عالم گیر اکنون غول فناوری کره را مجبور نموده است تا فراوری انبوه تراشه های 3 نانومتری خود را به سال 2022 موکول کند.

سامسونگ در ابتدا تصمیم داشت طی سال 2021 فراوری انبوه تراشه های 3 نانومتری را شروع کند، اما از آنجا که این شرکت نمی تواند به نصب برنامه ریزی شده تجهیزات مورد احتیاج خطوط فراوری بپردازد برنامه این شرکت تغییر نموده است. این تاخیر به دلیل شیوع COVID-19 اتفاق افتاده است و در نتیجه نشر تراشه های 3 نانومتری به سال 2022 موکول شده است.

سامسونگ با TSMC تایوان برای فراوری و فروش تراشه های 3 نانومتری رقابت می نماید، ولی این برنامه ها در سایه کرونا تغییراتی اجباری را متحمل شده اند. همچنان باید دید چه گروهی اولین تراشه های 3 نانومتری را به بازار عرضه می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1045

به "فراوری تراشه 3 نانومتری سامسونگ به دلیل عالم گیری COVID-19 به تأخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری تراشه 3 نانومتری سامسونگ به دلیل عالم گیری COVID-19 به تأخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید