بازدید سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع گردشگری حاتمی یاسوج

به گزارش آی تی گپ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عصر روز جمعه 5 اردیبهشت ماه 99 به همراه معاون گردشگری استان و رئیس اداره شهرستان بویراحمد از طرح گردشگری حاتمی در روستای دهنو یاسوج بازدید کرد.

بازدید سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع گردشگری حاتمی یاسوج

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی در این بازدید بابیان اینکه در سال گذشته 20 میلیارد ریال به طرح گردشگری حاتمی تسهیلات پرداخت شده است، گفت: این اعتبار از محل تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه این پروژه حدود به 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه حدود به 60 میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه این طرح حدود یک سال راکد بوده است، شرح داد: اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های کاری این اداره کل در سال 99 است.

او حمایت از بخش خصوصی را از دیگر برنامه های اجرایی این اداره کل در سال 99 بیان کرد و افزود: توسعه همه جانبه استان در بخش زیرساخت های گردشگری و سرمایه گذاری در این حوزه از برنامه های بلندمدت است.

مجید صفایی افزود: نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی بوده و استان کهگیلویه و بویراحمد مکان مطلوبی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1097

به "بازدید سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع گردشگری حاتمی یاسوج" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازدید سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع گردشگری حاتمی یاسوج" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع گردشگری حاتمی یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید