افزایش ناگهانی بازیکنان بتلفیلد 4 شرکت EA را وادار به نصب سرورهای اضافی کرد

به گزارش آی تی گپ، بازی بتلفیلد 4 همزمان با نزدیک شدن به هشتمین سالگرد انتشار خود؛ با هجوم گسترده و ناگهانی گیمرها روبرو شده است.

افزایش ناگهانی بازیکنان بتلفیلد 4 شرکت EA را وادار به نصب سرورهای اضافی کرد

البته، در این میان چندین عامل در دست یکدیگر باعث شدند تعداد بازیکنان به طور ناگهانی افزایش پیدا کنند. اعلام تاریخ انتشار نسخه Battlefield 2042، کمپین فروش خلاقانه شرکت EA و یک بازی مشترک با Prime Gaming روزهای شلوغی را برای سرورهای بازی بتلفیلد 4 رقم زده است.

در برخی از مناطق ایالات متحده، ترافیک سنگین روی سرورهای موجود، شرکت EA را وادار به افزایش سرورها کرده است.

اخیرا، شرکت الکترونیکس آرتس اعلام کرده بود که بازیکنان بتلفیلد 4 پس اعلام تاریخ انتشار بازی بتلفیلد 2024، به طور ناگهانی افزایش پیدا کرده است. همزمان، گیمرهای قدیمی این بازی می توانند یک بازی تبلیغاتی رایگان و خلاقانه را انجام دهند و از آن سو همکاری EA با Prime Gaming برای پلتفرم Origin، بازیکنان بیشتری به روانه سرورهای این شرکت کرده است.

کدهای بازی بتلفیلد 4 در ماه ژوئن در اختیار بیشتر مشترکان سرویس آمازون پریم قرار گرفته است. سرویس پریم در فصل اول سال 2021 نزدیک به 200 میلیون مشترک دارد. این آمار را مقایسه کنید با فروش 7 میلیون نسخه بتلفیلد 4 در اکتبر سال 2013 که این بازی رسما منتشر شد و تا می 2014 فقط 2 درصد آن ها هنوز مشغول بازی بودند.

اگر خوش بین باشیم و بگوییم بیشتر این بازیکنان تا پیش از اعلام رسمی زمان انتشار بتلفیلد 2024 توسط EA در روز جمعه مشغول بازی بودند. کمتر از یک دهم یک درصد این بازیکنان به Prime Gaming دسترسی داشتند تا بتوانند کدهای رایگان بازی Battlefield 4 را دریافت کنند؛ می توان استنباط کرد تعداد کل بازیکنان به طور ناگهانی دو برابر شده است.

در این شرایط، بسیاری از بازیکنان بتلفیلد 4 به ویژه در مناطق غربی ایالات متحده به سوی سرورهای این بازی سرازیر می شوند؛ به طوری که شرکت الکترونیک آرتس متوجه افزایش شدید ترافیک در سرورهای این منطقه می شود. به ناچار، EA سریعا سرورهای جدیدی را به بازی اضافه کرده و قول می دهد نظارت بیشتری داشته و تنظیماتی را اعمال کند که منجر به کنترل و هدایت بهتر بازیکنان و ترافیک سرورها می شود.

ترفندهای EA برای جذب بازیکنان جدید و خرده فروشی بیشتر

به نظر می رسد این موج جدید از بازیکنان، یک برنامه هماهنگ برای افزایش فروش نسخه های تکی و خرد بازی بتلفیلد 4 باشد. ساخت یک روش قدیمی برای دادن آفرهای رایگان موفقیت آمیز به میلیون ها بازیکن و بعد ایجاد یک موج جدیدی از هیجان با اعلام تاریخ جدید انتشار و عرضه تبلیغات آن، راهی مطمئن برای افزایش فروش در خرده فروشی ها و جلب بازیکنان جدید است. به علاوه، اینکه این ترفندها باعث افزایش فروش DLC (محتوای قابل دانلود اضافه ای که یک شرکت سازنده بازی پس از عرضه نسخه اصلی به گیمرها می دهد و موجب می شود امکانات و ابزارهای بازی بیشتری داشته باشند).

وقتی بازیکنان دوباره به احیای بازی بتلفیلد 4 تشویق می شوند؛ به طور ناخودآگاها تحت فشار برای خرید چندین DLC قرار خواهند گرفت. بدون دریافت DLC، بازیکنان از پیوستن به مسابقات یا بازیکنان دیگر منع می شوند. در هنگام ورود، هر DLC را چندین برابر ارزان تر و به قیمت 14.99 دلار دریافت خواهید کرد و اگر بازی اصلی را از دست ندهید؛ با پرداخت 4.99 دلار می توانید عضو EA Play شوید و تا زمانی که اشتراک شما فعال است؛ می توانید از محتوای شرکت EA به طور رایگان استفاده کنید. همه این ترفندها باعث افزایش بازیکنان بتلفیلد 4 و گرایش سری جدیدی از بازیکنان جدید می شود.

شرکت EA می خواهد بیش از 5.5 میلیارد دلار سود خالص که در سال 2020 کسب کرده را امسال به دست بیاورد و روی لذت بردن بازیکنان خود حساب ویژه ای باز کرده است. چون وقتی یک بازیکن از بازی لذت ببرد، تمایل به خریدهای بیشتر و حمایت از محصولات با کیفیت بالاتر خواهد داشت.

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1795

به "افزایش ناگهانی بازیکنان بتلفیلد 4 شرکت EA را وادار به نصب سرورهای اضافی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ناگهانی بازیکنان بتلفیلد 4 شرکت EA را وادار به نصب سرورهای اضافی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید