اعلام تیراژ پوسترهای تبلیغاتی ریاست جمهوری

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: دستورالعمل های اداری چاپ کارهای تبلیغاتی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به چاپخانه های کشور ابلاغ شد.

اعلام تیراژ پوسترهای تبلیغاتی ریاست جمهوری

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، احمدرضا اعتماد مظاهری رئیس شرکت تعاونی چاپخانه داران تهران، از ابلاغ رسمی دستورالعمل های اداری چاپ کارهای تبلیغاتی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به چاپخانه های عضو این اتحادیه اطلاع داد.

وی گفت: بر اساس این ابلاغیه، هر واحد چاپی که بخواهد برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و نیز انتخابات شورای شهر، پوسترهای تبلیغاتی و مواردی از این دست چاپ کند، باید نام واحد صنفی خود و همچنین تیراژ پوسترهایش را به مراجع ذیصلاح اعلام کند.

رئیس شرکت تعاونی چاپخانه داران تهران اضافه نمود: این ابلاغیه از سوی اداره اماکن به مجمع امور صنفی و از این طریق به تمام اتحادیه های مربوطه از جمله اتحادیه چاپخانه داران تهران ابلاغ شده و با خاطیان در این باره برخورد می گردد.

بر اساس اعلام مسئلان این اتحادیه، بیش از نیمی از چاپخانه های کشور در تهران فعالیت می نمایند.

منبع: مهر

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 917

به "اعلام تیراژ پوسترهای تبلیغاتی ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام تیراژ پوسترهای تبلیغاتی ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید