گوشی بلاک چین HTC رسما معرفی گردید

به گزارش آی تی گپ، دقایقی پیش، شرکت HTC گوشی بلاک چین خود را تحت عنوان Exodus 1 معرفی کرد و از همین امروز پیش فروش آن شروع می گردد. این گوشی از کیف پول مجازی بهره می برد که می تواند آن را از سیستم عامل اندروید جدا نگه دارد تا کاربران با خیال راحت برای ارزهای مجازی خود از آن بهره ببرند.

گوشی بلاک چین HTC رسما معرفی گردید

شرکت HTC ماه ها پیش گفت که می خواهد یک گوشی بلاک چین را روانه بازار کند. در آن زمان، یکی از مدیران HTC گفت که این گوشی به عنوان یک گره در شبکه بلاک چین انجام وظیفه خواهد نمود. مشخصه ای که حالا معلوم گردیده این گوشی از آن بهره نمی برد. در عوض، گوشی Exodus 1 صرفا مجهز به بخش جداگانه برای امنیت بیشتر است.

در هر صورت باید بگوییم که این گوشی به هیچ عنوان آنچیزی که انتظارش می رفت، نیست. این گوشی از نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن HD پلاس بهره می برد. در پشت این گوشی دو دوربین 16 مگاپیکسلی و در جلوی گوشی هم دو دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه گردیده است. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ دراگون 845 است و در کنار آن 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی قرار گرفته است.Exodus 1 به صورت پیش فرض مجهز به اندروید اوریو است و با توجه به بهره گیری از استاندارد IP68، مقاومت زیادی در برابر آب و گردوغبار دارد.

این گوشی با قیمت 0.15 بیت کوین یا 4.78 اتریوم به فروش می رسد که در لحظه نوشتن این مطلب، معادل 960 دلار است و بله، فقط از طریق این ارزهای مجازی باید قیمت آن را بپردازید. انتظار می رود عرضه این گوشی از ماه دسامبر شروع گردد. به گفته HTC، این گوشی در 34 کشور و منطقه عرضه می گردد که چین جزو این کشورها نیست. زیرا چین قوانین بسیار سخت گیرانه ای برای شبکه های بلاک چین وضع نموده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 66

به "گوشی بلاک چین HTC رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی بلاک چین HTC رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید