ناظم الشریعه: بازیکنان جوان در تورنمنت اسلواکی محک می خورند

به گزارش آی تی گپ، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که می خواهد بازیکنان جوان تیم ملی را در تورنمنت سه جانبه اسلواکی محک بزند.

ناظم الشریعه: بازیکنان جوان در تورنمنت اسلواکی محک می خورند

به گزارش خبرنگاران ، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره حضور این تیم در تورنمنت اسلواکی گفت: تمرینات خود را در چند مرحله اردوی تدارکاتی با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه برگزار نموده و در اردوی نهایی که متصل به اعزام است، بازیکنان لژیونر نیز به تیم اضافه شده اند.

وی در ادامه بیان نمود: در تورنمنت اسلواکی با تیم های روسیه و اسلواکی بازی خواهیم کرد. در این تورنمنت بدون شک کسب تجربه، اعتماد به نفس و محک خوردن بازیکنان حائز اهمیت بوده و نتیجه برای ما مهم نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بعد از این تورنمنت، بازی با صربستان را در دستور کار ملی پوشان داریم و ادامه برنامه های خود را از سال آینده شروع خواهیم کرد. در واقع 6 ماه اول سال 98 برای مان بسیار اهمیت دارد. چرا که باید مرتباً بازی های تدارکاتی و اردوهای مستمر برگزار کنیم تا حضوری موفق در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا و مقدماتی جام جهانی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 157

به "ناظم الشریعه: بازیکنان جوان در تورنمنت اسلواکی محک می خورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: بازیکنان جوان در تورنمنت اسلواکی محک می خورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید