فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: به آتالانتا و گاسپرینی نمی گردد اعتماد کرد، قهرمانان کیبوردی فکر می کردند ما 7 بر صفر دودلانژ را می بریم!

به گزارش آی تی گپ، فوتبال دنیا - جنارو گتوسو می گوید تیمش نباید فریب وضعیت آشفته فعلی حریف بعدی اش را بخورد و آن را دستکم بگیرد.

فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: به آتالانتا و گاسپرینی نمی گردد اعتماد کرد، قهرمانان کیبوردی فکر می کردند ما 7 بر صفر دودلانژ را می بریم!

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو، سرمربی تیم فوتبال میلان در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) تیمش مقابل آتالانتا به پیروزی اخیر شاگردانش مقابل دودلانژ لوکزامبورگ در لیگ اروپا اشاره داشت و گفت: من پیش از آن بازی نگران بودم چون می دانستم حریف اتفاقی به این مرحله از لیگ اروپا نرسیده است پس ممکن بود که آنها برای ما دردسرساز شوند. کارتان آسان نیست وقتی که 9 نفر از بازیکنان ترکیب اصلی تان را تغییر می دهید اما ما در آن مسابقه می توانستیم بهتر کار کنیم اما همه شرایط برای باخت مان در آن بازی هم فراهم بود. شاید برخی از قهرمانان کیبوردی (کنایه به کاربران اینترنتی) فکر می کردند که قرار است ما آن بازی را 7 بر صفر ببریم.

گتوسو اضافه نمود: حالا می توانیم روی بازی مقابل آتالانتا تمرکز کنیم. در مورد این تیم هم می توانم بگویم تصادفی نیست که در 4 سال اخیر به میلان نباخته است چون واقعاً تیم سرسختی است و برای شکست دادنش باید یک عملکرد بی عیب و نقص ارائه کنیم. این تیم اگرچه سه باخت متوالی داشته که البته از مدت ها پیش رخ نداده است اما برای برگشتن به شرایط عادی انگیزه زیادی دارد. من به این تیم و سرمربی اش جان پیرو گاسپرینی اعتماد ندارم چون آنها می توانند 5 بازیکن شان را تغییر دهند اما با همان رویکرد همیشگی بازی نمایند. جدول رده بندی سری A ایتالیا

میلان فردا شب از ساعت 19:30 به وقت تهران میزبان آتالانتا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 96

به "فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: به آتالانتا و گاسپرینی نمی گردد اعتماد کرد، قهرمانان کیبوردی فکر می کردند ما 7 بر صفر دودلانژ را می بریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: به آتالانتا و گاسپرینی نمی گردد اعتماد کرد، قهرمانان کیبوردی فکر می کردند ما 7 بر صفر دودلانژ را می بریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید