صالحی امیری: پیش بینی ما برای بازی های آسیایی عنوان چهارم تا ششم بود، به مردم واقعیت ها را می گوییم

به گزارش آی تی گپ، رئیس کمیته ملی المپیک پیش بینی مسئولان ورزش در مورد نتیجه نهایی کاروان ایران را تشریح کرد.

صالحی امیری: پیش بینی ما برای بازی های آسیایی عنوان چهارم تا ششم بود، به مردم واقعیت ها را می گوییم

به گزارش خبرنگاران، رضا صالحی امیری در حاشیه بازدید علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از اردوهای کاروان اعزامی ایران به بازی های پارالمپیک به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور آقای لاریجانی در جمع ورزشکاران معلول و جانباز بسیار روحیه بخش بود و موجب نشاط و دلگرمی این قهرمانان در آستانه بازی های پارالمپیک شد و از توجه ایشان و نمایندگان مجلس به ورزش تشکر می کنم.

رئیس کمیته کلی المپیک ادامه داد: ایران از جمله کشورهایی است که بسیار به ورزش معلولان اهمیت می دهد و نتایج درخشان این رسیدگی و برنامه ریزی را که به برکت انقلاب اسلامی انجام شده در مسابقات بین المللی و عرصه پارالمپیک و پاراآسیایی می بینیم. خوشبختانه این بخش از ظرفیت بالایی برای ایجاد نشاط و امید به عنوان سرمایه های اجتماعی برخوردار است.

صالحی امیری درباره عملکرد کاروان ایران گفت: موفقیت امروز ما در بازی های آسیایی نتیجه ثبات و همدلی و وفاق کنونی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک است و چنین فضایی سابقه نداشته است.

رئیس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: رقبای ما در بازی های آسیایی بسیار جدی و قدر وارد گردیده اند و بیشتر قهرمانان دنیا در این بازی ها حضور دارند. مدال آوری برای ما ساده نبوده است.

صالحی امیری درباره پیش بینی صندلی کاروان ایران در بازی های آسیایی گفت: اهل بزرگ نمایی یا کوچک نمایی نیستم و با مردم واقعیت ها را در میان می گذارم پیش بینی ما در ستاد بازی های آسیایی مقام چهارم تا ششم بود و اگر شورای المپیک آسیا 14 مدال طلای پنچاک سیلات را به میزبان هدیه نمی کرد الان در رده واقعی چهارم بودیم.

رئیس کمیته ملی المپیک با تقدیر از زحمات ورزشکاران و روسای فدراسیون های اصل در بازی های آسیایی گفت: انشاالله در سرانجام بازی ها ارزیابی کار فدراسیون ها را در ستاد عالی شروع خواهیم کرد و نتایج آن را به اطلاع مردم و رسانه ها می رسانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 71

به "صالحی امیری: پیش بینی ما برای بازی های آسیایی عنوان چهارم تا ششم بود، به مردم واقعیت ها را می گوییم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: پیش بینی ما برای بازی های آسیایی عنوان چهارم تا ششم بود، به مردم واقعیت ها را می گوییم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید