سفر نوروزی به تایلند

به گزارش آی تی گپ، تایلند یکی از مهمترین مقاصد نوروزی در بین گردشگران ایرانی است. در این مقاله شما را با مهمترین شهرهای توریستی کشور تایلند آشنا کرده و از وضعیت آن‌ها در این زمان مطلع خواهیم کرد.

سفر نوروزی به تایلند

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندوچین واقع در جنوب‌شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌است. تور تایلند فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و دیدنی است.

شهرهای تور یستی تایلند

بانکوک یا بانکوک پایتخت کشور تایلند است که در کرانه خاوری رود چائو فرایا در نزدیکی خلیج تایلند واقع شده‌ است. با این‌که به‌مدت دویست سال است که نام رسمی و محلی این شهر «کرونگتِپ» بوده‌است، ولی بیشتر خارجیان همواره از نام بانگکوک استفاده می‌کنند. نام کامل شهر بانکوک، چنان که توسط پادشاه بودا یدفا چولالوکه تعیین شده‌است، به عنوان بلندترین نام یک مکان در دنیا در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد‌اند.

شهر ساحلی کوچکی است در کشور تایلند که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. شهر پاتایا در فاصله 165 کیلومتری و در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد. پاتایا با بازدید بیش از 5.5 میلیون توریست خارجی در سال، یکی از مهم‌ترین مناطق تور تایلند برای بازدید می‌باشد.

استان پوکت یا فوکت یکی از استان‌های کشور تایلند است که مساحت آن 543 کیلومترمربع می‌باشد. شهر پوکت به همراه 32 جزیره کوچکتر در دریای آندمان قرار گرفته است.

انتشار: 18 دی 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 3

به "سفر نوروزی به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر نوروزی به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید