دلالان به دنبال خرید ارز، معاملات صوری سکه رونق گرفت

به گزارش آی تی گپ، بازار ارز و سکه در سبزه میدان برخلاف روزهای گذشته، شاهد انجام معاملات صوری بسیاری است.

دلالان به دنبال خرید ارز، معاملات صوری سکه رونق گرفت

به گزارش خبرنگاران، یکی از مراکز خرید و فروش ارز و سکه در تهران در کنار میدان فردوسی، سبزه میدان است که برخلاف شرایط روزهای گذشته خیابان فردوسی، معاملات صوری در سبزه میدان در روز جاری به اوج خود رسیده و حجم قابل توجهی از این معاملات به واحدهای کوچک سکه فروشی در طبقه زیرین سبزه میدان سرایت نموده است.

در سبزه میدان در حال حاضر حجم قابل توجهی از دلالان به انجام معاملات صوری سکه می پردازند و این در حالی است که سکه فروشان طبقه زیرین سبزه میدان آنچنان علاقه ای به داد و ستد با مشتریان واقعی ندارند و سکه های خود را بیشتر در اختیار دلالان قرار می دهند.

آنالیز ها میدانی نشان از آن دارد که بازار سکه با کمبودی روبرو نیست و اگر کسی خواستار سکه باشد در اسرع وقت و در کمال آرامش می تواند به خرید بپردازد.

در حال حاضر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت چهار میلیون و 50 تا چهار میلیون تومان به فروش می رسد و قیمت خرید این سکه از سوی واحدهای صرافی سه میلیون و 950 هزار تومان اعلام می گردد.

همچنین هر قطعه نیم سکه به قیمت یک میلیون و 850 هزار تومان عرضه و به قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان خریداری می گردد و قیمت ربع سکه برای عرضه از سوی صرافی ها 960 هزار تومان و قیمت خرید آن 940 هزار تومان مشخص گردیده است.

در کنار بازار سکه، بازار ارز نیز آنچنان مشتری واقعی ندارد و اکثر افرادی که به بازار مراجعه نموده اند به دنبال فروش ارز هستند و دلالان در لحظه برخورد با افراد واقعی اولین سوالی که از آنها می پرسند میزان ارز قابل فروش مشتریان است که این موضوع خود گواه آن است که حجم قابل توجهی از مشتریان واقعی بازار به دنبال عرضه ارز هستند.

معاملات صوری بازار ارز نیز در حال حاضر به اوج خود رسیده و کاغذهای خط خطی و عابر بانک های شلوغ نیز این موضوع را تایید می نماید.

دلالان بازار ارز در سبزه میدان هر دلار آمریکا را به قیمت 10 هزار و 950 تومان و هر یورو اروپا را 13 تا 13 هزار و 100 تومان به فروش می رسانند، اما همچون روزهای گذشته برخورد دلالان نشان از آن دارد که اسکناس یورو آنچنان در دست دلالان وجود ندارد زیرا آنها رغبتی به خرید و فروش یورو ندارند و اگر مشتری واقعی وجود داشته باشد برای عرضه یورو به آن به دلالان و صرافی های دیگر مراجعه می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 70

به "دلالان به دنبال خرید ارز، معاملات صوری سکه رونق گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلالان به دنبال خرید ارز، معاملات صوری سکه رونق گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید