حاشیه سازی ها برایم اهمیتی ندارد، بازداشت نشده بودم

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، عباس اورسجی ظهر یکشنبه در مراسم استقبال از اعضای گلستانی تیم های ملی کبدی که موفق به کسب مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا شدند، اظهار کرد: از زمان شروع کارمان در فدراسیون کبدی عنوان کردیم در بازی های آسیایی جاکارتا به سلطه هند انتها خواهیم داد که این اتفاق افتاد.

حاشیه سازی ها برایم اهمیتی ندارد، بازداشت نشده بودم

وی اضافه نمود: سال ها منتظر قهرمانی کبدی ایران در بازی های آسیایی بودیم و برای رسیدن به این مهم زحمات زیادی کشیده شد و آقای مقصودلو رئیس پیشین فدراسیون به عنوان پیشکسوت کبدی و پدر این رشته در ایران زحمات زیادی برای احیا و توسعه کبدی کشیدند.

اورسجی توضیح داد: انتخاب خوبی در کادر فنی هر دو تیم ملی کبدی داشتیم و سعی کردیم بازیکنان شایسته از استان های مختلف به تیم ملی دعوت شوند.

وی با بیان اینکه خیلی از بازیکنان به کسب مدال طلا در بازی های آسیایی ایمان داشتند، یادآور شد: بازیکنان تیم ملی در این مسابقات جانانه جنگیدند و برای کسب مدال طلا عزم راسخی داشتند و دعای خیر مردم و لطف خدا هم شامل حال هر دو تیم شد.

به اعضای تیم ملی کبدی بانوان اهانت نکردم

رئیس فدراسیون کبدی در خصوص اخباری که مبنی بر بازداشتش در جاکارتا منتشر شد، گفت: برای حضور در کشور دیگر باید ویزا یا آی دی کارت داشت که من عضو هیئت ژوری و کمیته برگزاری مسابقات بودم و به همراه دو داور دیگر وارد اندونزی شدیم.

اورسجی اضافه نمود: من حتی یک دقیقه هم با پلیس صحبت نکنم و بازداشتی در کار نبود، برخی دوستان شیطنت و کم لطفی کردند که از آنها هم تشکر می کنم.

وی در خصوص خبر اهانتش به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کبدی زنان ایران در جریان دیدار با چین تایپه که توسط رسانه ها منتشر گردیده بود، اظهار کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بانوان مانند خواهرم هستند و من اهانتی به آنها نکردم، خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی با اعضای تیم های ملی دارم و مانند خانواده هستیم.

وی یادآور شد: متاسفم برای افرادی که این مسائل را مطرح کردند و آنها حق نداشتند پیروزی های شیرین تیم های ملی کبدی را زیر سوال ببرند و این صحبت ها برای من اهمیتی ندارد.

انتخابات هیئت کبدی گلستان به زودی برگزار می گردد

رئیس فدراسیون کبدی با بیان اینکه استان گلستان یکی از مهدهای کبدی ایران است، گفت: کبدی گلستان فعالیت های زیادی داشته و چندین سال به عنوان هیئت برتر کشور شناخته شد زیرا از لحاظ توسعه این رشته و کسب عنوان موفق عمل نموده است.

اورسجی در خصوص وضعیت نامشخص هیئت کبدی استان گلستان، اعلام کرد: قبلا هم گفته بودم که انتخابات هیئت کبدی گلستان پس از بازی های آسیایی برگزار خواهد شد تا دیگر جامعه کبدی استان این دغدغه را نداشته باشند.

وی ادامه داد: بنده با هیچ فردی مشکل ندارم و به دنبال برطرف مشکلات کبدی در استان گلستان هستم.

وی اعلام کرد: انتقال کنفدراسیون کبدی دنیا و آسیا به ایران در برنامه های ما واقع شده است و با بازگشتم به تهران آکادمی ملی کبدی ایران راه اندازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 63

به "حاشیه سازی ها برایم اهمیتی ندارد، بازداشت نشده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه سازی ها برایم اهمیتی ندارد، بازداشت نشده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید