توقیف اموال مسعود همامی، پرسپولیس نجات پیدا می نماید؟

به گزارش آی تی گپ، پرسپولیسی ها امیدوارند که شکایت پیکان از همامی و توقیف اموال او، آنها را هم از پرداخت مطالبات این دروازه بان معاف کند اما آیا ای اف سی چنین چیزی را می پذیرد؟

توقیف اموال مسعود همامی، پرسپولیس نجات پیدا می نماید؟

به گزارش خبرنگاران ، مسعود همامی را حتی یک بار هم در دروازه پرسپولیس ندیدیم اما در عوض شکایتش از همه جدی تر بود و تنها طلبکاری که به سراغ ای اف سی رفت. حال آنکه در فاصله کمتر از یک نیم روز مانده به خاتمه مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا، خبر رسید که بابت یک بدهی دویست میلیون تومانی اموال این دروازه بان را توقیف نموده اند.

همامی روزی که قرار بود به پرسپولیس بیاید، رضایت نامه اش را با یک چک شخصی 200 میلیون تومانی از پیکان خرید اما بعد از چند سال هنوز این چک پاس نشده و به همین دلیل باشگاه پیکان از او شکایت کرد. پیکان حتی توانسته علیه مسعود همامی حکم بگیرد و دادگاه هم حکم توقیف اموال از شخص ثالث این دروازه بان را صادر نموده است.

اتفاقی که پرونده همامی و طلب 780 میلیون تومانی اش از باشگاه پرسپولیس را وارد فاز تازه ای نموده و پرسپولیسی ها می خواهند برای فرار از پرداخت طلب او، موضوع را با ای اف سی در میان بگذارند اما باید ببینیم کنفدراسیون فوتبال آسیا با این پیشنهاد که پرسپولیس به بهانه مشکل پیش آمده برای همامی به این دروازه بان پولی ندهد، موافقت خواهد نمود یا نه.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 83

به "توقیف اموال مسعود همامی، پرسپولیس نجات پیدا می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف اموال مسعود همامی، پرسپولیس نجات پیدا می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید