تصویر و ویدیوی رندر گوشی گلکسی J6 Prime منتشر شد

به گزارش آی تی گپ، در هفته های آینده، دو گوشی میان رده گلکسی J6 Prime و J4 Prime روانه بازار می شوند. طبق گزارش های منتشر گردیده، شاید این دو گوشی در برخی از بازارها تحت عنوان J4 پلاس و J6 پلاس معرفی شوند. در چند هفته گذشته اخبار و گزارش های زیادی در مورد ویژگی های گلکسی J6 Prime منتشر گردیده اما این اولین باری است که می توانیم تصاویر رندر این گوشی را مشاهده کنید. سایت های Onleaks و 91Mobiles ساعاتی پیش اولین تصاویر و ویدیوی رندر 360 درجه ای این گوشی را منتشر کردند.

تصویر و ویدیوی رندر گوشی گلکسی J6 Prime منتشر شد

بر اساس گزارش ها، این گوشی از صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1520 در 720 با نسبت تصویر 18.5:9 بهره می برد. در ادامه می توانید ویدیو رندر این گوشی را مشاهده کنید.

برخلاف بیشتر گوشی های میان رده سامسونگ، گفته می گردد گلکسی J6 Prime مجهز به حسگر اثر انگشت خواهد بود که به احتمال زیاد در پشت گوشی تعبیه نگردیده بلکه به نظر می رسد در سمت راست این گوشی قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به بهره گیری از دوربین دوگانه مجهز به فلش LED و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ دراگون 450 است که در کنار آن 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه گردیده است. این گوشی از اندروید اوریو بهره می برد و انرژی آن را یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 87

به "تصویر و ویدیوی رندر گوشی گلکسی J6 Prime منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر و ویدیوی رندر گوشی گلکسی J6 Prime منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید