ایموجی های جدید و حل مشکل شارژ آیفون XS در iOS 12.1

به گزارش آی تی گپ، روز گذشته اپل دومین نسخه بتا از iOS 12.1 را برای توسعه دهندگان و همینطور کاربران Public Beta عرضه کرد که این نسخه از چند جنبه خاص مورد توجه قرار گرفته است. اولین مورد، درست شدن مشکل شارژ در آیفون XS است که به تازگی شارژ گیت (آیفون گیت چیست؟) را به وجود آورده بود.

ایموجی های جدید و حل مشکل شارژ آیفون XS در iOS 12.1

درواقع مشکل اینجا بود که برخی نسخه های آیفون XS و آیفون XS مکس زمانی که در حالت استند بای و با نمایشگر خاموش به شارژر متصل می شوند، شارژ را دریافت نمی نمایند. برای اینکه گوشی در این حالت شارژ گردد لازم بود یک بار روی نمایشگر دستگاه لمس گردد تا نمایشگر روشن گردیده و شارژر آغاز به کار کند. برخی کاربران هم متوجه شدند اگر لایتنینگ را جدا نموده و دوباره وصل نمایند، شارژر آغاز به کار می نماید.

خوشبختانه این مشکل زمانی که iOS 12.1 عرضه گردد، برای تمام کاربرانی که به این مشکل دچار هستند، برطرف خواهد شد. در شرایطی که این مشکل بیشتر به خاطر دیده شدن در آیفون XS و XS مکس توجهات را جلب نموده بود، برخی کاربران آیپد ها نیز گزارش داده اند که چنین مشکلی را داشتند و این موضوع فقط به آیفون XS مربوط نمی گردد.

اما این تنها بهبود iOS 12.1 نیست. این نسخه از سیستم عامل iOS دارای 70 ایموجی جدید خواهد بود که شامل ایموجی هایی از افراد با موی قرمز، خاکستری و موی فر می گردد. همچنین برای افرادی که طاس هستند هم ایموجی جدیدی طراحی گردیده است. چند ایموجی دیگر برای حیوانات مختلف و همینطور ورزش های مختلف هم طراحی و در این نسخه از iOS گنجانده گردیده است.

نسخه جدید این سیستم همچنین چند ویژگی که در iOS 12 هنوز ندیده ایم را فعال می نماید. از جمله این ویژگی ها می توان به فعال شدن پشتیبانی از سیم کارت eSim در آیفون های XS و XS مکس اشاره نمود. با فعال شدن این ویژگی، کاربران آیفون XS می توانند در صورت پشتیبانی اپراتور موبایلی شان از eSim، سیم کارت دوم را در گوشی خود فعال نمایند. البته این ویژگی فعلا در کشور ما عرضه نگردیده و اپراتورهای موبایلی ما از eSim پشتیبانی نمی نمایند اما امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پشتیبانی از eSim در کشور باشیم.

ویژگی بعدی مربوط به دوربین آیفون XS و iPhone XS Max می گردد. با iOS 12.1 می توانید در حین عکاسی پرتره با این گوشی ها، میزان عمق میدان یا همان دیافراگم را در لحظه عکس برداری تغییر دهید. پیش از این لازم بود پس از عکاسی پرتره با آیفون XS این کار را انجام دهید اما اکنون می توانید در حین عکاسی، میزان عمق میدان را به دلخواه تغییر دهید.

در نهایت ویژگی فیس تایم گروهی نیز با این نسخه از iOS به صورت رسمی در اختیار همگان قرار خواهد گرفت که به کاربران اجازه می دهد به صورت همزمان با چند نفر و تا سقف 32 کاربر، فیس تایم داشته باشند که فوق العاده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 57

به "ایموجی های جدید و حل مشکل شارژ آیفون XS در iOS 12.1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایموجی های جدید و حل مشکل شارژ آیفون XS در iOS 12.1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید