اولین عکس از دوربین های جدید گوپرو منتشر شد

به گزارش آی تی گپ، شرکت گوپرو را دیگر هر کسی می شناسد. این شرکت به واسطه دوربین های کوچک اما قدرتمند خود توانست به سرعت محبوبیت کسب کند و بین افراد مختلف اعم از عکاس و فیلم بردار یا صرفا افراد عادی، جا باز کند. حالا جدیدترین Action Cam این شرکت به نام GoPro Hero 7 در یک تصویر دیده گردیده است. این عکس را یکی از کاربران Reddit منتشر نموده و گفته که در یکی از مغازه ها، این تصویر تصادفا منتشر شد و او نیز بلافاصله عکس گرفته و آن را منتشر نموده است.

اولین عکس از دوربین های جدید گوپرو منتشر شد

به نظر می رسد هیرو 7 در سه رنگ سفید، نقره ای و مشکی عرضه گردد. این نمایشگر همچنین چند ویژگی این دوربین را منتشر نموده که آن ها را پیش تر در نسل قبلی دوربین های گوپرو هم دیده بودیم. برای مثال، هیرو 7 قرار است تا 10 متر ضد آب بوده و لرزشگیر تصویر داشته باشد. همچنین مدل های نقره ای و سفید که هرکدام مدل جداگانه ای به حساب می آیند، در جلوی خود نمایشگر نخواهند داشت اما مدل Hero 7 Black، نمایشگر کوچکی هم در جلوی دوربین خواهد داشت.

یکی دو سال اخیر برای شرکت گوپرو سخت گذشته است. اگرچه در ابتدا گفتیم دوربین های این شرکت به سرعت محبوبیت کسب کردند اما در یکی دو سال گذشته و با پیشرفت دوربین های موبایلی، دیگر کمتر کسی حاضر به جایگزین کردن گوپرو قدیمی خود با مدل جدید است. همچنین با خوابیدن تب و تاب گوپرو، کاربران جدید کمتری هم به سمت محصولات این شرکت جذب شدند. این شرکت حتی یک دوربین 360 درجه نیز به بازار عرضه کرد که این مدل هم نتوانست مطابق میل گوپرو فروش داشته باشد. به تجربه تلخ و شکست بزرگ این شرکت در زمینه درون ها نیز وارد نمی شویم و احتمالا خودتان قبلا درباره آن شنیده اید. با تمام این اتفاقا تلخ در یکی دو سال گذشته، گوپرو همچنان امیدوار است بتواند با عرضه دوربین های جدید و بهتر، به محبوبیت قبلی خود برسد و دوباره بازار را قبضه کند. شما درباره دوربین های این شرکت چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 79

به "اولین عکس از دوربین های جدید گوپرو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین عکس از دوربین های جدید گوپرو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید