آذری: تا شبکه خبر عذرخواهی نکند اجازه پخش بازی های ذوب آهن را نمی دهیم، نمی گردد فوتبال را مُفتی ببینند

به گزارش آی تی گپ، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به پخش نشدن بازی این تیم مقابل پارس جنوبی گفت: شبکه خبر باید از مردم رسماً عذرخواهی کند. - اخبار ورزشی -

آذری: تا شبکه خبر عذرخواهی نکند اجازه پخش بازی های ذوب آهن را نمی دهیم، نمی گردد فوتبال را مُفتی ببینند

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال ذوب آهن مقابل پارس جنوبی جم در اولین حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت ذوب آهن, گفت: منصوریان با توجه به اولین حضورش در بازی ذوب آهن, خیلی خوب مسائل فنی را آنالیز نموده بود و می توانیم امیدوار باشیم که ذوب آهن با این مربی در ادامه به روز های خوبش بازگردد.

سرعت بازی خیلی زیاد و کار داور خیلی سخت بود

وی ادامه داد: این دومین بار است که ادی ارناندز در دیدار هایی که بازی دست تیم ماست پنالتی می دهد و باعث می گردد نتیجه بازی عوض گردد. این بازیکن مقابل استقلال خوزستان پنالتی داده بود و در این بازی نیز همین اتفاق رخ داد. اگر چه حرکت ارناندز در این صحنه ناخواسته بود و فکر می کنم داور به درستی این پنالتی را به نفع پارس جنوبی گرفت. بعد از این پنالتی تیم ما در فضای باخت فرو رفت و در نهایت نتیجه را واگذار کرد. از بازیکنان تیم راضی نیستم البته داور می توانست یک پنالتی را هم برای ما بگیرد اما از صحنه دور بود. در کل اما فکر می کنم داوری این بازی متعادل بود چون سرعت بازی خیلی زیاد و کار داور خیلی سخت بود. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مانع ورود دوربین های تلویزیونی به فولادشهر شد

گفتند اگر باشگاه ذوب آهن اجازه پخش بازی می داد, می توانست از حقش دفاع کند!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره واکنش هایی که بعد از پخش نشدن این بازی از تلویزیون اجرا شده بود, اضافه کرد: در یکی از برنامه های تلویزیونی گفته شده بود اگر باشگاه ذوب آهن اجازه می داد این بازی پخش گردد, می توانست از حقش در اشتباهات داوری دفاع کند. سؤالم این است در بازی های قبل که اجازه پخش تلویزیونی داده بودیم و درحالی که در یک دیدار 2 پنالتی برای ذوب آهن گرفته نشد, ما به حق و حقوق مان رسیدیم؟ غیر از این است که من به دلیل اشتباهات داوری 3 مرتبه به کمیته انضباطی رفتم؟

چطور می گردد در دیدار استقلال و ذوب آهن در آسیا یکی می گردد ایرانی و یکی اصفهانی؟!

آذری راجع به عدم اجازه حضور دوربین های تلویزیونی در بازی ذوب آهن- پارس جنوبی شرح داد: به دنبال حق و حقوق مان هستیم. در خرداد ماه زمانی که ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با یک تیم ایرانی بازی داشت, همین اتفاق رخ داد بود. در آن موقع مردمی که الان در رسانه ها گفته می گردد به دلیل اقدام باشگاه ذوب آهن نتوانستند بازی مقابل پارس جنوبی را نگاه نمایند, همان مردم به ما گفتند که چرا در خرداد ماه از باشگاه ذوب آهن دفاع نکردیم. چطور می گردد در دیدار دو تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا یکی می گردد استقلال ایران و یکی می گردد ذوب آهن اصفهان؟!

سال جاری اصفهان نیز از مقابل نام ذوب آهن حذف شد

وی اضافه کرد: در آن موقع ما موضوع را به وسیله روابط عمومی مان پیگیری کردیم گفتند که اشتباه سهوی اتفاق افتاده است اما برایم جالب بود که الان مقابل نام ذوب آهن همان اصفهان را نیز نگذاشتند. نام ایران پیشکش اما چرا دیگر سال جاری نام اصفهان را از جلوی اسم ذوب آهن حذف نموده بودند؟ این اتفاق برای بار دوم رخ داد و تصمیم گرفتیم برای حفظ شأن مردم اصفهان و جلوگیری از توهین اجازه ورود دوربین های تلویزیونی را به استادیوم فولادشهر ندهیم.

اگر این فوتبال نباشد خیلی ها باید بروند دنبال کارشان

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره انتقاداتی که برای این تصمیم باشگاه ذوب آهن وجود داشته است, گفت: باید ببینیم منتقدان چه کسانی بوده اند. همه ما در محور فوتبال حضور داریم و همگی از این پدیده بزرگ ارتزاق می کنیم. اگر این فوتبال نباشد خیلی ها باید بروند دنبال کارشان. بهتر است برخی کاسه داغ تر از آش نشوند.

نمی گردد فوتبال را مُفتی ببینند، باید پولش را بدهند

باید حق فوتبال را بگیریم. آذری با بیان این جمله به خبرنگاران گفت: شاید با این حرکتی که باشگاه ذوب آهن نموده, به بقیه هم ثابت گردد وقتی به باشگاه ها ظلم می گردد می توان حق را گرفت. وقتی حق پخش تلویزیونی پرداخت نمی گردد و از آن سو پول تبلیغات محیطی هم درست داده نمی گردد باید باشگاه ها از حق شان دفاع نمایند. برخی باید بدانند نمی گردد فوتبال را مُفتی ببینند و باید پولش را بدهند. باید از منتقدانی که به فکر فوتبال هستند, تشکر کنم اما باید گفت خیلی از مسائلی که مطرح می گردد از حب علی نیست بلکه از بغض معاویه است.

اگر مدیران خرده برده ای ندارند باید برای دریافت حق باشگاه شان اقدام نمایند

وی یادآور شد: اگر دیگر مسئولان و مدیران باشگاه ها برای از دست دادن صندلی ها و صندلی های شان نمی ترسند باید برای دریافت حق باشگاه شان اقدام نمایند. اگر مدیران هنر دارند و می توانند کار نمایند و خرده برده ای ندارند, نباید نگران چیزی باشند. من برای دو عامل اجازه ورود دوربین های تلویزیونی به استادیوم را ندادم؛ اول اینکه کسی حق ندارد به مردم اصفهان بی احترامی و توهین کند و دوم اینکه نشان دهم باشگاه ها می توانند برای دریافت حق شان اقدام نمایند. این نمی گردد که باشگاه ها سرمایه گذاری نمایند و پول و سودش را یکی دیگر ببرد.

حجم زیادی از درآمد صداوسیما از تبلیغات فوتبال به دست می آید

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: چطور از حق پخش 2 زار به باشگاه ها داده نمی گردد اما وقتی دوربین ها را به استادیوم راه نمی دهیم صدا و سیما از این کار انتقاد می نماید؟ البته باید انتقاد نمایند و اگر ننمایند دچار سوء مدیریت است چراکه حجم زیادی از درآمد صداوسیما از تبلیغات قبل و بعد فوتبال کسب می گردد. بازی های لیگ هم در شبکه های استانی و هم در شبکه های سراسری پخش می گردد و این طبیعی است که صداو سیما باید برای جلوگیری از راه ندادن دوربین هایش به استادیوم اقدام کند.

فوتبال حتی نمی تواند مقابل توهین به مردم شهرش دفاع کند؟

آذری گفت: چطور برای یک برنامه ساده یا یک سریال تلویزیونی از سوی صداوسیما پول پرداخت و از سوی تهیه نماینده به هنرمندان به حق دستمزد داده می گردد و در مواردی هنرمندان بازهم به حق حاضر به دریافت چک نمی شوند و پول شان را نقد می خواهند, اما این مسئله برای فوتبال صدق نمی نماید؟ چطور می گردد هنرمند و عوامل این برنامه ها که شخصاً حاضر به همکاری با صدا و سیما هستند می توانند دنبال حق و پولش باشند اما فوتبال که همه محتوای و ماهیتش برای خودش است نمی تواند حتی مقابل توهین به مردش شهرش دفاع کند؟

سازمان لیگ باید موضوع صداوسیما را پیگیری می کرد

وی تاکید نمود: باشگاه ها با توجه به توانمندی هایی دارند می توانند برای دریافت حق پخش و دیگر مسائل اقدام نمایند. اقدام ما برای جلوگیری از ورود دوربین ها به استادیوم برای حق پخش نبود و برای برخورد با توهینی بود که با مردم اصفهان شده است. این مورد را باید سازمان لیگ پیگیری می کرد که هیچ اقدامی انجام نداده است. اگر سازمان لیگ نمی تواند این مسائل را پیگیری کند, بهتر است باشگاه ها خودشان اقدام نمایند.

هر تیمی که پایش را به خارج می گذارد, نماینده ایران است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: همه ما زیر یک پرچم هستیم و برای ارتقای نام یک کشور کوشش می کنم. هر تیمی که برای بازی های بین المللی پایش را از کشور بیرون می گذارد, نماینده ایران است . امیدوارم دیگر شاهد رخ دادن این اتفاقات نباشیم. درست است همه اشتباهات سهوی است, چون ما اشتباهی به نام اشتباه عمدی نداریم. اگر اشتباه بخواهد عمدی باشد, دیگر اشتباه نیست و می گردد برنامه ریزی برای اخلال در اهداف یک سازمان اما باید بگویم رخ دادن این اشتباهات سهوی از از جانب رسانه ها و داوری باعث شده تا باشگاه ذوب آهن دچار شک گردد.

تا شبکه خبر عذرخواهی نکند وضعیت همین آش و همین کاسه خواهد بود

آذری در خاتمه به خبرنگاران گفت: تا زمانی که شبکه خبر رسماً عذرخواهی نکند وضعیت پخش بازی های ذوب آهن همین آش و همین کاسه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 149

به "آذری: تا شبکه خبر عذرخواهی نکند اجازه پخش بازی های ذوب آهن را نمی دهیم، نمی گردد فوتبال را مُفتی ببینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: تا شبکه خبر عذرخواهی نکند اجازه پخش بازی های ذوب آهن را نمی دهیم، نمی گردد فوتبال را مُفتی ببینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید