5 کشته در درگیری های سلطان نشین مالزی

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران : مقامات پلیس مالزی اعلام کردند که در آخرین درگیری ها میان پلیس و افراد مسلح مرتبط با اعضای خاندان یک سلطان فیلیپینی 5 نفر از نیروهای پلیس این کشور کشته شدند.

5 کشته در درگیری های سلطان نشین مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ای.بی.اس - سی.بی.ان نیوز، مقامات پلیس مالزی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که درگیری ها میان پلیس و افراد مسلح مرتبط با اعضای خاندان یک سلطان فیلیپینی که شهر صباح مالزی را به تصرف خود درآوردند، به مناطق دیگر کشیده شده است و در پی آن 5 نفر از نیروهای پلیس این کشور کشته شدند.

اعضای خاندان جمال الکرام که یک سلطان فیلیپینی است در ماه جاری با عبور از مرزهای فیلیپین وارد شهر صباح در مالزی شده اند و اکنون اعلام نموده اند این شهر را ترک نخواهند کرد. این افراد مدعی هستند که این شهر، زمین اجدادی آنها است.

این در حالی است که این درگیری ها به دیگر مناطق مالزی کشیده شده است. تیراندازی شب گذشته در شهر سمبورنا که موجب کشته شدن 5 پلیس مالزیایی شد در پی تیراندازی روز آدینه میان هواداران این سلطان فیلیپینی و پلیس رخ داد که در آن 12 نفر از فیلیپینی ها و 2 پلیس کشته شدند.

بنا بر این گزارش، ده ها فیلیپینی که با قایق به جزیره بورنئو آمدند تا این منطقه را تصرف نمایند، در محاصره سنگین پلیس مالزی و همچنین ارتش این کشور قرار گرفته اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 386

به "5 کشته در درگیری های سلطان نشین مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کشته در درگیری های سلطان نشین مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید