پیولی: بیش از 25 موقعیت گل داشتیم، باید تا ژانویه حداکثر امتیازات را تصاحب کنیم

به گزارش آی تی گپ، استفانو پیولی برتری دیرهنگام تیمش را امیدوارکننده می داند.

پیولی: بیش از 25 موقعیت گل داشتیم، باید تا ژانویه حداکثر امتیازات را تصاحب کنیم

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی از برتری دیرهنگام یک - صفر تیمش در خانه پارما در هفته جاری رقابت های سری A به وجد آمده است.

سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: امروز بیش از 25 موقعیت گل داشتیم. تیم به خوبی از اهمیت این بازی آگاه بود. اگرچه همه بازی ها 3 امتیاز دارد اما برتری در برخی رقابت ها ارزشمندتر است. اخیرا عملکرد خوبی داشتیم اما نتیجه نمی گرفتیم. حالا با برد به خانه برمی گردیم. از هر نظر بر بازی مسلط بودیم و با شایستگی برنده شدیم.البته باید واقع بین باشیم چون یک برد، همه مسائل را برطرف نمی کند. هنوز از جنبه های مختلف می توانیم پیشرفت کنیم. باید تا ژانویه حداکثر امتیازات ممکن را کسب کنیم چون جایگاه میلان، این رتبه نیست.

او در ادامه افزود: اگرچه لیائو مثل پیونتک محوطه جریمه حریف را پوشش نمی دهد اما به بازیکنی جدید برای فشار آوردن به خط دفاعی پارما نیاز داشتیم. طبیعی است مهاجمان وقتی گل نمی زنند، نمی توانند خوشحال باشند. اینجا هستیم تا به پیونتک کمک کنیم. وقتی می بینم بازیکنی در تمرینات به سختی و با انگیزه تلاش می کند، درها را بر روی او نمی بندم. طی 2-3 هفته اخیر حس بهتری از تیم گرفته ام. بازیکنان بسیار باانگیزه هستند و با مسئولیت پذیری بیشتری، شرایط کنونی را درک می کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 706

به "پیولی: بیش از 25 موقعیت گل داشتیم، باید تا ژانویه حداکثر امتیازات را تصاحب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: بیش از 25 موقعیت گل داشتیم، باید تا ژانویه حداکثر امتیازات را تصاحب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید