پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا برای برگرداندن طرفداران به استادیوم ها

به گزارش آی تی گپ، نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا برای برگرداندن تماشاگران به استادیوم در فصل جدید کالچو پیشنهادی به مقامات دولتی این کشور ارائه نموده است.

پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا برای برگرداندن طرفداران به استادیوم ها

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایتالیا برای دریافت مجوز برگرداندن طرفداران به استادیوم های پیشنهادی به مقامات دولتی این کشور ارائه نموده است.

به گزارش نشریه رپوبلیکا، این سازمان به دولت ایتالیا پیشنهاد نموده که به منظور پایین آورده احتمال شیوع ویروس کرونا در استادیوم ها، اولا تماشاگران با ماسک هایی مخصوص و متمایز به استادیوم بروند، ثانیاً با فاصله ای 2.25 متری از یکدیگر بنشینند.

طبق اعلام این نشریه فدراسیون فوتبال ایتالیا سندی برای ارسال به دولت این کشور آماده که بر طبق آن شرایط و تمهیدات لازم برای بازگشت تماشاگران از اواسط ماه اکتبر تشریح شده است.

یکی از بند های این سند استفاده اجباری تمام تماشاگران از ماسک هایی شفاف است که چهره آنها را برای پلیس قابل شناسایی می نماید. همچنین آنها ملزم خواهند بود با فاصله ای بیش از فاصله تعریف شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی روی سکوها قرار بگیرند. گویا اولین پاسخ کمیته فنی و علمی دولت ایتالیا به درخواست فدراسیون برای بازگرداندن طرفداران به استادیوم ها منفی بوده اما فدراسیون همچنان امیدوار است که با ارائه پیشنهادهایی جدید رضایت مقامات دولتی را جلب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1234

به "پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا برای برگرداندن طرفداران به استادیوم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا برای برگرداندن طرفداران به استادیوم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید