هشدار یوروپل درباره تهدید حمله تروریستی در اروپا طی روزهای آینده

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: پلیس یونان هشداری فوری را از یوروپل دریافت نموده است که نشان می دهد احتمال یک حمله تروریستی در یکی از کشورهای اروپایی طی روزهای آینده وجود دارد.

هشدار یوروپل درباره تهدید حمله تروریستی در اروپا طی روزهای آینده

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه تلویزیونی اسکای یونان خاطرنشان کرد که پلیس یونان اخیرا هشداری فوری را از مقام های یوروپل دریافت نموده است که حاکی از احتمال یک حمله تروریستی دیگر در اروپا طی روزهای آینده است.

بر اساس اعلام این شبکه یونانی، یوروپل نسبت به وقوع حمله تروریستی پیش از 17 ژانویه در تعدادی از کشورهای اروپایی به خصوص بلژیک، هلند و بریتانیا هشدار داده است.

اسکای تی وی اضافه کرد: حمله تروریستی در حال آماده شدن در چهار یا پنج پایگاه شبه نظامیان در یک کشور اروپایی است. این هشدار شامل نام مظنونان تروریستی است که تصور می گردد همدستانی از لبنان، عربستان سعودی و روسیه داشته باشند.

یوروپل یک نهاد اجرای قانون در اتحادیه اروپا به شمار می رود که به کشورهای عضو این اتحادیه برای مقابله با جرائم جدی بین المللی و تروریسم یاری می نماید.

روز گذشته نیز راب وینرایت دبیر یوروپل هشدار داده بود که بیش از پنج هزار شهروند اروپایی تاکنون به خاور میانه سفر نموده اند تا در کنار گروه های افراطی تروریستی بجنگند و بازگشت این افراد به کشورهای اروپایی می تواند موجب وقوع حملاتی مشابه اتفاقات پاریس گردد.

هفته گذشته در پی حمله افراد مسلح به دفتر نشریه چارلی ابدو در پاریس حداقل 12 نفر کشته شدند. در دو حادثه گروگانگیری دیگر نیز در فرانسه حداقل پنج نفر دیگر به قتل رسیدند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 491

به "هشدار یوروپل درباره تهدید حمله تروریستی در اروپا طی روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار یوروپل درباره تهدید حمله تروریستی در اروپا طی روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید