هشدار مهم به متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس ، افزایش قیمت غیرقانونی است

به گزارش آی تی گپ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از متقاضیان مسکن مهر در شهرهای پرند و پردیس خواست از پرداخت وجه درخواستی شرکت های عمران شهرهای جدید پرند و پردیس برای واگذاری واحدهای خود خودداری نمایند.

هشدار مهم به متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس ، افزایش قیمت غیرقانونی است

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

محمد تقی زاده در مصاحبه با خبرنگاران گفت: درخواست وجه از سوی شرکت های عمران شهر جدید پرند و پردیس غیر قانونی است و مجوز لازم را از شورای مسکن استان تهران برای این افزایش دریافت نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان نباید وجهی به شرکت های عمران در این دو شهر پرداخت نمایند، اضافه کرد: مسئولان شرکت های عمران پرند و پردیس باید تقاضای خود را برای هرگونه افزایش قیمت در واحدهای مسکن مهر به شورای مسکن ارایه می کردند که این فرایند طی نشده است و از این رو، افزایش قیمت در واحدهای مسکن مهر از نظر استانداری غیر قانونی است.

وی در پاسخ به این سوال که ایا با ارایه درخواست شهرهای جدید پرند و پردیس، با تقاضای افزایش قیمت واحدها در شورای مسکن موافقت خواهد شد گفت: طرح تقاضای افزایش قیمت در شورای مسکن به معنای پذیرش آن نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1106

به "هشدار مهم به متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس ، افزایش قیمت غیرقانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مهم به متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس ، افزایش قیمت غیرقانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید