نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت هفته آینده اعلام می گردد

به گزارش آی تی گپ، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر این که حدود 1800 داوطلب در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی پذیرفته خواهند شد گفت: نتایج این آزمون هفته آینده اعلام می گردد.

نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت هفته آینده اعلام می گردد

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون دکترای تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی به دلیل متقارن شدن آن با برگزاری آزمون بورد دندانپزشکی و فوق تخصصی پزشکی، با تاخیر اعلام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: آزمون بورد دندانپزشکی هفته گذشته پنجم شهریور ماه برگزار گردید و بورد فوق تخصصی پزشکی نیز اواخر هفته جاری برگزار می گردد و با توجه به این که در آزمون های فوق باید بلافاصله داوطلبان به مسابقه عملی دعوت شوند و نتایج آن همزمان اعلام گردد، بنابراین نمی توانیم با قطعیت در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی اظهار نظر کنیم.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر این که حدود 1500 داوطلب در آزمون دکتری تخصصی پذیرفته خواهد شد، گفت: نتایج این آزمون هفته آینده اعلام خواهد شد.

دکتر پورکاظمی خاطر نشان کرد: آزمون دکتری تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی 20 اردیبهشت ماه جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار گردید و نتایج اولیه این آزمون اواخر تیر ماه اعلام گردیده و داوطلبان برای مصاحبه عملی به دانشگاهها معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 73

به "نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت هفته آینده اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت هفته آینده اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید