مورینیو: من قهرمان 5 هفته آخر لیگ برتر هستم!، نیازی به اثبات خودم ندارم

به گزارش آی تی گپ، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام به شیوه ای جالب به احیای تیمش در هفته های اخیر اشاره کرد.

مورینیو: من قهرمان 5 هفته آخر لیگ برتر هستم!، نیازی به اثبات خودم ندارم

به گزارش خبرنگاران، با وجود اینکه تاتنهام، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با هدایت ژوزه مورینیو هیچ شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد و در خوشبینانه ترین حالت سهمیه لیگ اروپا خواهد گرفت ، این مرد پرتغالی معتقد است که تیمش ثابت کرد زمانی که کاملاً آماده باشد، تیم بسیار خوبی است.

آقای خاص با اشاره به اینکه تیمش نیازی به اثبات ارزش هایش ندارد، به فرایند خوب و قدرتمندی که شاگردانش در هفته های اخیر در پیش گرفته اند، اشاره کرد. او که در ماه نوامبر جانشین مائوریسیو پوچتینو شد، اگرچه در همان ابتدا توانست بهبودی نسبی در شرایط این تیم به وجود آورد اما باز هم در معرض نقدها فراوان قرار گرفت، چرا که تیمش قبل و بعد از تعلیق مسابقات لیگ برتر 7 بازی بدون پیروزی را تجربه کرد و اخیراً هم در خانه شفیلدیونایتد متحمل شکست 3 بر یک شد. با این حال مورینیو نسبت به فصل آینده خوشبین است و می گوید که نتایج اخیر تیمش نشان می دهد که می توان به آینده امیدوار بود.

مورینیو که تیمش از 5 بازی اخیر خود 13 امتیاز گرفته است، گفت: اگر فکر می کنید که من باید ارزش هایم را ثابت کنم، مسئله ای نیست، من شانسم را امتحان می کنم. اگر این مسئله قرار است مسئله شخصی شود، پس بیاید یک راه آسان را برای بررسی آن انتخاب کنیم. اگر از زمانی که من سرمربی تاتنهام شده ام امتیازات مان را حساب کنید، ما باید تیم چهارم جدول باشیم. من تیم را زمانی که چهاردهم بود و 8 امتیاز از آرسنال فاصله داشت و 12 امتیاز از آخرین سهمیه لیگ قهرمانان تحویل گرفتم. با این حال اگر شروع لیگ را زمانی که من وارد تاتنهام شدم فرض کنیم، خواهید دید که توانسته ام تیمم را به رده چهارم لیگ برسانم. اگر باز هم فکر می کنید که این آمار بدی است، دیگر مشکل خودتان است اما اگر می خواهید همراه با من بخندید، پس باید بگویم که من قهرمان 5 هفته اخیر لیگ هستم!

مورینیو ادامه داد: من همیشه و در همه حال سعی کرده ام نهایت تلاشم را انجام دهم و به هیچ وجه نگران اثبات چیزی نیستم. مهمترین بازی برای من همیشه بازی بعدی است و مهمترین فصل، فصل بعدی. فکر می کنم که فصل بعد ما تیم خوش شانس تری باشیم اما در عین حال باید از خودمان مراقبت کنیم و تیم مان را متعادل تر بسازیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1233

به "مورینیو: من قهرمان 5 هفته آخر لیگ برتر هستم!، نیازی به اثبات خودم ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: من قهرمان 5 هفته آخر لیگ برتر هستم!، نیازی به اثبات خودم ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید