مقاله: گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش یک)

به گزارش آی تی گپ، کالج های فنی و حرفه ای، متخصص آموزش های فنی و حرفه ای هستند. بخشی از هزینه های کالج ها توسط وزارت آموزش، کالج ها و دانشگاه های انتاریو تامین می گردد. به همین خاطر برای علاقه مندان به تحصیل در کانادا هزینه ثبت نام در این کالج ها نسبت به سایر گزینه ها به مراتب ارزان تر است.

مقاله: گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش یک)

کار اصلی دانشگاه ها ارائه آموزش های آکادمیک است. بعد از تحصیل در کانادا و سرانجام دوره های ارائه شده در دانشگاه ها، شما مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری دریافت می کنید. خیلی از دانشگاه ها غیر از این ها، دوره های فنی و حرفه ای هم ارائه می دهند.

دوره های فنی و حرفه ای ارائه شده توسط دانشگاه به صورت تمام وقت یا پاره وقت، در مقطع قبل از کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی، به صورت آنلاین یا در محل دانشگاه و در سطح ارائه مدرک یا دیپلم است. برخی وقت ها دانشگاه ها سمینارهای فنی و حرفه ای هم ارائه می دهند که هدف آنها افزایش توانمندی های متخصصان است.

در استان انتاریو 24 کالج فنی و حرفه ای فعال هستند. برخی از این کالج ها در بیش از یک منطقه یا شهر شعبه دارند. تقریبا همه این کالج ها آموزش های آنلاین هم ارائه می نمایند که مناسب افرادی است که از محل کلاس ها دور هستند و به دلیل مشغله کاری قادر به شرکت در کلاس های حضوری کالج نیستند.

منبع مقاله: گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش یک)

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1365

به "مقاله: گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش یک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش یک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید