مرعشی در گفت وگو با خبرنگاران: مسئله ای با عارف ندارم و از ارادتمندانش هستم، بیماری قلبی دلیل انصرافم از شورای عالی بود

به گزارش آی تی گپ، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی بیماری قلبی را علت اصلی خود در انصراف از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مطرح نمود.

مرعشی در گفت وگو با خبرنگاران: مسئله ای با عارف ندارم و از ارادتمندانش هستم، بیماری قلبی دلیل انصرافم از شورای عالی بود

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت وگو با ، در پاسخ به ادعای یک رسانه اصلاح طلب مبنی بر انصرافش از شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به دلیل انتقادش با تصمیمات عارف گفت: بنده در دوره جدید مسئولیتی نپذیرفتم و مسئله ای با آقای عارف ندارم و از ارادتمندانش هستم و هیچ مشکل با او نداشتم و ندارم.

وی اضافه کرد: بنده به دلیل بیماری که دارم و عمل قلبی که انجام دادم، آمادگی پذیرش مسئولیت های جدید را نداشتم.

مرعشی بیماری قلبی و سن بالایش را علت اصلی او در انصرافش از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عنوان و اعلام کرد: بالاخره باید زمینه را برای حضور جوانان فراهم کنیم، از طرفی من هم یک مقدار کسالت داشتم، اما باز هم تاکید می کنم که من از ارادتمندان آقای عارف، تمامی اصلاح طلبان و تمامی اصولگرایان هستم.

شایان ذکر است نشریه صدا که وابسته به ارگان کارگزاران است، در هفته نامه اخیر خود خبر از انصراف سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان داده بود و علت این امر را نقدها وارده به عملکرد عارف دانسته بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 151

به "مرعشی در گفت وگو با خبرنگاران: مسئله ای با عارف ندارم و از ارادتمندانش هستم، بیماری قلبی دلیل انصرافم از شورای عالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرعشی در گفت وگو با خبرنگاران: مسئله ای با عارف ندارم و از ارادتمندانش هستم، بیماری قلبی دلیل انصرافم از شورای عالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید