فیلم، کرنر عجیب و منجر به گل نساجی که با تشخیص داور مردود شد

به گزارش آی تی گپ، تیم نساجی مازندران در نیمه نخست دیدار مقابل سایپا گلی به ثمر رساند که داور مسابقه آن را مردود گفت.

فیلم، کرنر عجیب و منجر به گل نساجی که با تشخیص داور مردود شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم نساجی مازندران در دقیقه 43 دیدار مقابل سایپا صاحب ضربه کرنری شد که این ضربه کرنر با تاکتیکی جدید تبدیل به گل شد. با این حال داور مسابقه این گل را مردود اظهار داشت تا باعث اعتراض شدید جواد نکونام، سرمربی تیم نساجی گردد.

در این صحنه ابتدا امید سینگ، بازیکن شماره هفت تیم نساجی مازندران روی نقطه کرنر ضربه آرامی به توپ می زند تا ضربه اول را به توپ زده باشد. پس از آن محمد میری، بازیکن شماره 19 نساجی آرام نزدیک توپ می گردد و پس از حرکت با توپ و بدون ایجاد مزاحمت بازیکنان سایپا، توپ را ارسال می نماید که همین ارسال تبدیل به گل می گردد. البته داور مسابقه این گل را مردود اعلام می نماید که در ادامه اعتراض جواد نکونام را به دنبال داشت. سرمربی تیم نساجی معتقد بود که پیش از ارسال میری، دیگر بازیکنش به توپ ضربه زده است.

فیلم این کرنر تیم نساجی را در زیر مشاهده می کنید:

آنطور که در فیلم پیداست، پس از اینکه سینگ ضربه ای را به توپ می زند، یکی از بازیکنان تیم سایپا نیز که کنار زمین مشغول گرم کردن است متوجه این تاکتیک می گردد. بازیکن سایپا به بازیکنان هم تیمی اش اعلام می نماید که ضربه کرنر را زده اند، اما گویا کسی متوجه این موضوع نشد. با این حال داور مسابقه تشخیص داد که ضربه کرنر تیم نساجی مردود بوده که در این خصوص باید کارشناسان داوری نظر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 103

به "فیلم، کرنر عجیب و منجر به گل نساجی که با تشخیص داور مردود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، کرنر عجیب و منجر به گل نساجی که با تشخیص داور مردود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید