فوتبال دنیا، کارلو آنچلوتی: تنها اشتباه کریستیانو رونالدو انتخاب یوونتوس بود

به گزارش آی تی گپ، فوتبال دنیا - کارلو آنچلوتی می گوید ورود کریستیانو رونالدو به سری A باعث ارتقای وجهه لیگ فوتبال ایتالیاست اما او در انتخاب مقصدش دچار اشتباه شده است.

فوتبال دنیا، کارلو آنچلوتی: تنها اشتباه کریستیانو رونالدو انتخاب یوونتوس بود

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق تیم های فوتبال میلان، پاری سن ژرمن، چلسی و رئال مادرید،می گوید از دیدن شاگرد سابقش در سری A خوشحال است هرچند که ترجیح می داد او به یوونتوس نمی پیوست.

آنچلوتی که در رئال مادرید دو فصل با کریستیانو رونالدو کار کرد، درباره پیوستن این ستاره پرتغالی به یوونتوس گفت: ورود کریستیانو برای ارتقای وجهه سری A فوق العاده است. سری A تا مدت ها، لیگ سوپراستارهایی مانند، مارادونا، پلاتینی، زیکو، زیدان، رونالدو نازاریو، شوچنکو، کاکا و ابراهیموویچ بود. در 10 سال اخیر ما چنین ستاره هایی را نداشتیم اما حالا با آمدن کریستیانو دوباره سری A در کانون توجه قرار گرفته است. رونالدو بازیکنی بسیار حرفه ای است. تنها اشتباه او این بود که به یوونتوس رفت. کریستیانو رونالدو: اتهامم؟ حقیقت همیشه مشخص می گردد، خیال خودم و وکلایم راحت است

کارلتو که تابستان راهنمایی ناپولی را برعهده گرفت، درباره تیم جدیدش هم گفت: ناپولی امروز متفاوت از نسل های قبلی این تیم است. ما دیگر بازیکنی مانند مارادونا نداریم اما با این حال تیمی سطح بالا ساخته ایم آن هم با با بازیکنانی جوان. ناپولی چندین سال است که دارد خوب بازی می نماید پس این تیم کیفیت دارد. من سعی می کنم که تجربیاتم را در اختیار این تیم قرار دهد و به تیم برای داشتن سخصیت و شجاعت بیشتر در لحظاتی که خوب کار نمی نماید، یاری کنم. من شیوه مربیگری خاصی ندارم چون شیوه بازی تیمم را بر اساس ویژگی های بازیکنانم مشخص می کنم. برخی مربیان کارشان را با یک فلسفه خاص شروع و سعی می نمایند که بازیکنان را وادار نمایند بر اساس آن بازی نمایند. من اما نگاه می کنم ببینم چه بازیکنانی دارم و بر اساس آنها شیوه بازی تیمم را مشخص می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 126

به "فوتبال دنیا، کارلو آنچلوتی: تنها اشتباه کریستیانو رونالدو انتخاب یوونتوس بود" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوتبال دنیا، کارلو آنچلوتی: تنها اشتباه کریستیانو رونالدو انتخاب یوونتوس بود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کارلو آنچلوتی: تنها اشتباه کریستیانو رونالدو انتخاب یوونتوس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید