فوتبال دنیا، مائوریسیو پوچتینو: باختیم اما لازم نیست نگران من باشید، داور خطای پنالتی روی سون را اعلام نکرد

به گزارش آی تی گپ، فوتبال دنیا - مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام می گوید با وجود شکست خانگی تیمش مقابل لیورپول دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

فوتبال دنیا، مائوریسیو پوچتینو: باختیم اما لازم نیست نگران من باشید، داور خطای پنالتی روی سون را اعلام نکرد

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو پس از باخت 2 بر یک تاتنهام مقابل لیورپول در استادیوم ومبلی لندن، اعتراف کرد که پیروزی حق لیورپول بوده است اما شاید نتیجه ای دیگری رقم می خورد اگر در آخرین دقایق بازی داور برخوردی که با هیونگ مین سون هافبک کره ای تیم او صورت گرفت را خطای پنالتی تشخیص می داد.

پوچتینو گفت: لیورپول تیم برتر میدان بود. ما هم خوب رقابت کردیم و نزدیک بودیم. عملکردمان در دقایق سرانجامی بازی دیوانه کننده بود و برخوردی که با سون در سرانجام مسابقه صورت گرفت هم باید پنالتی اعلام می شد. اگر این اتفاق رخ می داد نتیجه متفاوتی رقم می خورد.

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام ادامه داد: بدون شک من از نتیجه ناراحتم اما ما باید کار و پیشرفت کنیم. امروز ما یک بازی پرفشار داشتیم، از آن بازی هایی که امکان برد و باخت هر کدام از دو تیم وجود داشت. هنوز کلی بازی دیگر مانده است. خیلی چیزها هست که باید ارزیابی و آنالیز شوند. باید آرام و خونسرد بمانیم. روزهای سختی را می گذارنم؟ گوش کنید، نگران من نباشید!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 92

به "فوتبال دنیا، مائوریسیو پوچتینو: باختیم اما لازم نیست نگران من باشید، داور خطای پنالتی روی سون را اعلام نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریسیو پوچتینو: باختیم اما لازم نیست نگران من باشید، داور خطای پنالتی روی سون را اعلام نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید