فرصت زیادی به استقلال ندادیم، هواداران نساجی باهوش باشند

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، محمود فکری بعد از تساوی تیم های فوتبال استقلال و نساجی در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: جا دارد به بازیکنان نساجی خسته نباشید بگویم. آنها با تمام وجود بازی کردند و خوب دویدند. توانستیم هم نیمه اول و هم نیمه دوم بازی خوبی ارائه کنیم.

فرصت زیادی به استقلال ندادیم، هواداران نساجی باهوش باشند

وی اضافه کرد: بازیکنان برنامه هایی که داده بودیم پیاده کردند. فرصت آنچنانی به استقلال ندادیم. درست است استقلال فرصت هایی داشت. درخشش خوب علیرضا حقیقی باعث شد دروازه ما بسته بماند و با تک پنالتی که گل خوردیم، بازی خوبی ارائه کردیم.

سرمربی نساجی تاکید کرد: می توانستیم روی ضد حملات به گل برسیم. فکر می کنم هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند. به تیم استقلال هم خسته نباشید می گویم. در مجموع بازی جوانمردانه ای بود.

فکری درباره داوری این مسابقه شرح داد: قضاوت را به کارشناسان داوری می سپاریم. دوربین های زیادی در ورزشگاه بود و به تمام صحنه ها پرداخته می شود. هم ما و هم استقلال روی چند صحنه اعتراض داشتیم ولی جا دارد از تیم داوری تشکر کنم. در مجموع خوب بازی را کنترل کردند.

وی درباره اینکه گفته بود هر نتیجه ای در بازی با استقلال رقم بخورد مسرور می شود که این مسئله واکنش هایی را در پی داشته است، گفت: خیلی از موهای من در استقلال سفید شده است. طرفداران نساجی باید به من حق بدهند که جوانی ام را در استقلال گذرانده ام و با این تیم خاطره دارم. اولین بازی خودم را در استقلال مقابل نساجی انجام دادم که برایم سخت بود و حتی هنوز صحنه گریه هایم هست. طرفداران نساجی باید حق بدهند در گوشه دلمان استقلال را دوست داریم. فقط خواهشی که دارم این است که بازیچه دست یکسری دوستان نشوند.

سرمربی نساجی در خاتمه گفت: بعد از مصاحبه دیروز من، فضای بدی ایجاد شده و عده ای سوء استفاده کردند تا تمرکز بازیکنان را بر هم بزنند. این آدم ها دنبال این هستند نساجی نتیجه نگیرد. امیدوارم طرفداران نساجی باهوش باشند. تا لحظه ای که در نساجی هستیم با تمام وجود برای سربلندی این تیم تلاش می کنیم. نتیجه ای که امروز رقم خورد برای ما خوب بود ولی فکر می کنم برای استقلال راضی کننده نبود. امیدوارم در بازی های بعدی هم ما و هم استقلال نتیجه کامل بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1235

به "فرصت زیادی به استقلال ندادیم، هواداران نساجی باهوش باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت زیادی به استقلال ندادیم، هواداران نساجی باهوش باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید