فرد مهاجم به مجلس کانادا قصد رفتن به عربستان سعودی را داشته است

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: شهروند کانادایی که پیش از حمله به مجلس کانادا یک سرباز را کشته بود قصد داشته است تا به عربستان سعودی و نه سوریه برود.

فرد مهاجم به مجلس کانادا قصد رفتن به عربستان سعودی را داشته است

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مادر مایکل زیهاف بیبائو فردی که به مجلس کانادا حمله نموده و پیش از حمله به آن یک سرباز را به قتل رسانده تاکید نمود که پسرش قصد رفتن به عربستان سعودی را داشته نه سوریه.

بر اساس این گزارش، پلیس کانادا روز پنج شنبه به نقل از مادر بیبائو اعلام نموده بود که زیهاف 32 ساله از ونکوور به اوتاوا رفته و سعی داشته تا با تهیه پاسپورت به سوریه سفر کند. ولی مادر بیبائو به پست مدیا گفت که وی اعلام نموده است که پسرش قصد سفر به عربستان سعودی را داشته است نه سوریه.

وی توضیح داد: من می خواهم بیانیه پلیس کانادا را اصلاح کنم. من هرگز نگفتم که پسرم قصد سفر به سوریه را داشته است من به طور خاص بر این مساله تاکید نمودم که وی قصد سفر به عربستان سعودی را داشته است. آنها سخنان من را ضبط نموده اند و بنابر این کوچکترین شکی در مورد دقت آنچه که گفته ام وجود ندارد.

یک مقام آمریکایی نیز مدعی شده است که این فرد مهاجم کانادایی به تازگی مسلمان شده بود. یک مقام رسمی سفارت لیبی در اوتاوا نیز تاکید نمود که زیهاف بیبائو که پدرش در لیبی به جهان آمده کوشش ناموفقی برای اخذ پاسپورت لیبی داشته است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 336

به "فرد مهاجم به مجلس کانادا قصد رفتن به عربستان سعودی را داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرد مهاجم به مجلس کانادا قصد رفتن به عربستان سعودی را داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید