فراخوان طرح های پژوهشی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش آی تی گپ، به همت معاونت دانشجویی باشگاه پژوهشگران نخبه دانشگاه آزاد، فراخوان طرح ­های پژوهشی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اعلام شد.

فراخوان طرح های پژوهشی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فربد رزازی، معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در نشست راهبری منطقه 10 کشور در واحد اهواز گفت: مسابقات ملی و استانی و همچنین فعال­سازی انجمن­ های علمی دانشجویی راستا خود را پیدا نموده اند.

وی گفت: برنامه جدید باشگاه، ترویج فرهنگ پژوهش و حل مسأله به وسیله اعلام فراخوان فصلی دریافت پیشنهاد طرح­ های پژوهشی در موضوعات مورد احتیاج کشور است.

رزازی اعلام نمود: محور های اصلی مورد نظر در این فراخوان، کشاورزی و منابع طبیعی، داخلی سازی محصولات و خدمات خارجی، ایمنی و مدیریت بحران، اندیشه ورزی در زمینه بهبود فرایند های جاری کشور و نقش باشگاه در تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی اضافه نمود: در این راستا برای هر محور اصلی، چند محور فرعی با توجه به احتیاج­های کشور و طرح پایش پیشنهاد و مشخص و سعی شده که زمینه­ های پیشنهادی، نسبت قابل توجهی از رشته­ های تحصیلی و تخصص ­های مختلف را بپوشاند و در عین حال زمینه­ای را برای ورود دانشجویان به مسائل و دغدغه­ های ملی فراهم کند.

رزازی ادامه داد: خروجی طرح­ ها می­ تواند به صورت فراوری ابزار یا محتوای دیجیتال، طراحی و ساخت نمونه مهندسی، فراوری آثار هنری یا پژوهش و ارزیابی بر اساس جمع ­آوری اطلاعات و ارزیابی میدانی باشد. روش انتخاب طرح­ها برای اجرا با رویداد های دانشجویی در واحد­ها و مراکز دانشگاهی همراه است که شور و هیجان علمی را نیز در فضای دانشجویی ایجاد می­ کند.

ابلاغ آیین­ نامه ­های جدید عضویت و تسهیلات برای اعضای باشگاه

وی توضیح داد: با توجه به فعال شدن کمیسیون مرکزی انجمن­ های علمی دانشجویی، فرایند اخذ مجوز برای انجمن­ های جدید تسریع شده است.

رزازی از ابلاغ آیین­ نامه ­های جدید عضویت و تسهیلات برای اعضای باشگاه، در آینده نزدیک اطلاع داد که با اجرایی شدن آن ها گستره قابل توجهی از دانشگاه آزاد می توانند از حمایت آن استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 827

به "فراخوان طرح های پژوهشی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان طرح های پژوهشی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید