ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر

به گزارش آی تی گپ، فرماندار تهران با توجه به قرار دریافت در شب های پر فیض قدر ، ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حداکثر دستورالعمل ها را مورد تاکید قرار داد.

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر

به گزارش خبرنگاران، عیسی فرهادی ضمن گرامی داشت شب های قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شهروندان عزیز شهر تهران با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی از سوی آحاد مردم هنوز به طور کامل رعایت نمی گردد، گفت: این بیماری از لحاظ مرگ و میر و شرایط روحی، روانی، اجتماعی، فرهنگی و مالی خسارات زیادی به مردم زده است. درحالی که همه این آثار سخت و سخت می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی ایجاد نگردد.

وی اضافه نمود: شب های قدر بسیار عزیز و گرانقدر و برای همه مردم ما مهم است اما حتماً باید پروتکل های بهداشتی با حداکثر همه دستورالعمل هایی که وجود دارد، مراعات گردد.

فرهادی تاکید نمود: اگرچه تعطیلی بازار تحت هیچ عنوان مورد قبول نیست اما به دلیل شرایط نامطلوب کرونا، مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی هستیم تا از این طریق از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری گردد.

فرماندار تهران از کسبه و بازاریان بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و همراهی برای تعطیلی بازار تقدیر و تشکر کرد و اضافه نمود: انشاالله همه این اقدامات بتواند منجر به کاهش آمار ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا گردد. امیدواریم عبادات مردم مقبول درگاه خدا باشد و مردم در شب های قدر با دعاهای خیرشان برای شفای بیماران، قوت همه مدافعان سلامت و همچنین جلوگیری و سرانجام این ویروس دعاهایشان مستجاب باشد.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1735

به "ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید