شهردار مسکو: تعداد واقعی مبتلایان به کرونا 2 درصد ساکنین شهر است

به گزارش آی تی گپ، شهردار پایتخت روسیه گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در مسکو فقط 2 درصد جمعیت آن است که در مقایسه با شهرهای عظیم دنیا بسیار ناچیز است و میزان تشخیص آلودگی هم دو برابر شده که این عفونت را در مراحل اولیه متوقف می نماید.

شهردار مسکو: تعداد واقعی مبتلایان به کرونا 2 درصد ساکنین شهر است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، سرگئی سوبیانین شهردار پایتخت روسیه امروز اظهار داشت که تعداد واقعی بیماران مبتلا به کووید-19 در مسکو حدود 2 درصد کل جمعیت این شهر است.

وی گفت: و این میزان در مقایسه با دیگر شهرهای عظیم دنیا که از این بیماری رنج می برند، مقدار بسیار ناچیزی است. ما به لطف نظم، انضباط و حمایت شهروندان از اقدامات خود انزوایی، توانسته ا یم مانع از گسترش بیش از اندازه شیوع عفونت کرونا در پایتخت شویم.

سرگئی سوبیانین همچنین گفت که حجم آزمایش سریع آنتی بادی های ویروس کرونا در پایتخت، 10 بار افزایش یافته و همچنین توانایی مراکز مرجع در این زمینه نیز افزایش یافته است.

به گفته وی ، میزان تشخیص آلودگی به عفونت کرونا در مسکو هم تقریباً دو برابر شده است که بر اساس این شاخص، پایتخت روسیه در رده نخست دنیای واقع شده است.

شهردار یادآور شد، دقیقاً همین مسئله امکان آن را فراهم نموده تا موارد عفونت در همان مراحل اولیه متوقف شده و شهروندان مسکو به موقع و سریع به مراکز درمانی فرستاده و معالجه آنها شروع گردد.

به عقیده سوبیانین وی، تعداد بیماران سخت مبتلا به ویروس کرونا به اندازه پیش بینی شده در بدترین سناریوی ممکن، افزایش نیافته است.

لازم به یادآوری است، طبق آخرین اطلاعات ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، طی روز گذشته در شهر مسکو ، 37 بیمار مبتلا به کرونا جان باختند و بدین ترتیب، تعداد قربانیان این بیماری به 695 افزایش یافته است .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1105

به "شهردار مسکو: تعداد واقعی مبتلایان به کرونا 2 درصد ساکنین شهر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار مسکو: تعداد واقعی مبتلایان به کرونا 2 درصد ساکنین شهر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید