شرکت خبرنگاران؛ از پیشتازان گردشگری آنلاین در کشور

به گزارش آی تی گپ، به گفته حمید قلی زاده، کننده و تورلیدر آژانس خبرنگاران در ترکیه، این مجموعه از نخستین آژانس هایی بوده است که بحث گردشگری آنلاین را در کشور دنبال کرد. وی شرح می دهد: خبرنگاران با راه اندازی سامانه سیستم رزواسیون آنلاین، این امکان را برای مسافران و آژانس های همکار خود ایجاد نموده است که پرواز و هتل مورد نظر خود را به صورت مجازی انتخاب کنند.

شرکت خبرنگاران؛ از پیشتازان گردشگری آنلاین در کشور

به گفته این راهنمای تور، عکس هتل ها و لینک آنها در سایت قرار داده شده است تا مسافران بتوانند بعد از آنالیز گزینه های مختلف، به صورت آگاهانه هتل مورد نظر خود را برگزینند.

قلی زاده بیان می نماید: امکان رزرو هتل هایی با کیفیت های مختلف در سایت این شرکت وجودا دارد؛ برای مثال در خصوص استانبول مسافران می توانند هتل های مورد نظر خود را در بخش های تاریخی، اروپایی و آسیایی انتخاب نمایند.

اهمیت ویژه به خدمت رسانی کامل

خبرنگاران در طول سفر نیز به همه مراحل و جنبه های خدمات رسانی به مسافران اهمیت می دهد و با به کارگیری تعداد کافی از نمایندگان، راهنمایان تور مجرب و کارگزاری های معتبر، در پی کسب رضایت حداکثری آنهاست.

این راهنمای تورهای ترکیه می افزاید: خبرنگاران در هر مقصد مسافرتی، تعداد کافی نماینده برای انجام هماهنگی های لازم تعیین نموده و به منظور حل مسائل احتمالی به آنها اختیارات مورد احتیاج را داده است به گونه ای که لازم نیست برای هر تصمیمی، موضوع را با مرکز هماهنگ نمایند مگر اینکه مشکل بسیار حاد و ویژه ای اتفاق افتاده باشد.

وی به مسافران توصیه می نماید که برای دریافت خدمات مناسب و مسافرت با خیالی آسوده و بدون نگرانی باید هزینه پرداخت نمایند و در انتخاب آژانس مسافرتی تنها به فکر قیمت مناسب تور نباشند.

آژانس هواپیمایی خبرنگاران 15 سال است که در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی فعالیت می نمایند. این آژانس همیشه کوشش نموده است خدمات کامل و نوآورانه ای را به مسافران و شرکت های همکار در این زمینه ارائه کند. خبرنگاران بعلاوه شبکه گسترده ای از توزیع را برای ارائه خدمات خود تشکیل داده است به گونه ای که در حال حاضر بیش از 600 آژانس در تهران و 1000 آژانس در شهرستان ها از اعضای فعال این شبکه هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2089

به "شرکت خبرنگاران؛ از پیشتازان گردشگری آنلاین در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت خبرنگاران؛ از پیشتازان گردشگری آنلاین در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید