سرپرست پارس جنوبی از سمتش استعفا داد

به گزارش آی تی گپ، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم از سمتش در این تیم استعفا داد.

سرپرست پارس جنوبی از سمتش استعفا داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، عبدالرحیم خطیب که از زمان حضور پارس جنوبی در رده های پایین تر، سرپرستی این تیم را به عهده داشت، از سمتش در این باشگاه استعفا کرد. خطیب که کارمند رسمی شرکت نفت است، با توجه به بخشنامه ابلاغی وزارت نفت برای بازگشت کارمندانش به محل کار خود مجبور به کناره گیری از تیم فوتبال پارس جنوبی جم شد.

خطیب درباره جدایی اش از پارس جنوبی جم گفت: به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد. با توجه به بخش نامه وزارت نفت باید سمتم را ترک می کردم و تقدیر این بود که در این مقطع از پارس جنوبی جدا شوم.

وی ادامه داد: از طرفداران خوب پارس جنوبی، مدیران باشگاه آقایان بهرام رضاییان، مراد مرادی، ایوب چراغی و... تشکر می کنم که در مدت حضورم مانند برادر کنارم بودند و زحمات زیادی کشیدند. از آقایان تارتار و کمالوند، کادرفنی و بازیکنان هم بابت لطفی که همیشه داشتند متشکرم و باید اذعان کنم دوران خیلی خوبی را در کنار این عزیزان داشتیم. همچنین از امام آدینه معزز، آقایان موسوی و یوسفی مدیران کنونی و پیشین منطقه ویژه مالی پارس، نماینده گرامی مردم در شورای اسلامی فرمانداران گرانمایه، معاونان و بخشداران، شورای شهر و شهرداری، آقایان محمد اسدی، دوراهکی و سایر مقامات استان و شهرستان نهایت تشکر را دارم.

خطیب با گلایه از بعضی افراد تأکید کرد: در ماه های گذشته نامهربانی هایی از سوی بعضی افراد خارج از باشگاه برای من رخ داد که باعث تکدر خاطرم شد. با این وجود همه را به خدا می سپارم و ان شاالله تیم پارس جنوبی بتواند در آینده نیز سربلند و پیروز به کارش ادامه دهد.

وی اضافه کرد: من از سمت سرپرستی تیم استعفا کردم، اما در کنار مجموعه پارس جنوبی خواهم بود. از این پس مانند یک طرفدار به پشتیبانی از تیم می پردازم و هرجا که احتیاج باشد یاری خواهم کرد. امیدوارم در شهرستان جم همه متحد شوند و بتوانند این تیم را که دلخوشی تمام مردم شهر است به سرمنزل مقصود برسانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 578

به "سرپرست پارس جنوبی از سمتش استعفا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست پارس جنوبی از سمتش استعفا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید