سرمربی تیم کبدی ایران: خوشحالیم کنیا به فینال راه یافت، قهرمان جهان می شویم

به گزارش آی تی گپ، سرمربی تیم کبدی کشورمان گفت: خوشحالیم کنیا به عنوان پدیده مسابقات قهرمانی جهان پاکستان را شکست داد.

سرمربی تیم کبدی ایران: خوشحالیم کنیا به فینال راه یافت، قهرمان جهان می شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جواد موسوی نسب پس از صعود تیم کبدی جوانان ایران به فینال مسابقات جهانی گفت: خوشحالیم که تمام مراحل و بازی ها را با پیروزیت پشت سر گذاشتیم و خوشحالیم پدیده مسابقات یعنی کنیا نیز پیروز شد پاکستان، یکی از مدعیان جهان را حذف کند و فینالیست شود.

وی در ادامه افزود: بازی با بنگلادش راحت نبود و 10 دقیقه اول آن گره خورد، اما با تعویض ها شرایط تغییر کرد. امشب کنیا را آنالیز می کنیم و فردا با تدبیر مناسب ان شاءالله جام قهرمانی را می بریم.

سرمربی تیم کبدی جوانان کشورمان گفت: تمام انرژی ما برای فینال است و برای این دیدار برنامه ریزی کردیم تا کمترین خستگی و مصدومیت به فینال برسیم. ما صد درصد قهرمان می شویم و جام را در ایران نگه می داریم و دل مردم را شاد می کنیم.

موسوی نسب در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است از برخی از بازیکنان در این مسابقات استفاده نکرده است و در دیدار بعدی رونمایی کنید، گفت: ترکیب ما شناور است و برای فردا بستگی به شرایط دارد.

هندی ها دیگر حریف ما نیستند.، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: اتراچالی در لیگ ستارگان درخشیده است و همه او را می شناسند، ولی همچنان برترین بازیکن است. کبدی ما هر روز ستاره ای به جهان معرفی می کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 687

به "سرمربی تیم کبدی ایران: خوشحالیم کنیا به فینال راه یافت، قهرمان جهان می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم کبدی ایران: خوشحالیم کنیا به فینال راه یافت، قهرمان جهان می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید