سرآسیایی: خستگی بازیکنان روی بازی تاثیر گذاشت، نباید دو بر صفر می باختیم

به گزارش آی تی گپ، سرمربی شهرخودرو می گوید خستگی بازیکنان تیمش موجب شده مقابل فولاد خوزستان شکست بخورند.

سرآسیایی: خستگی بازیکنان روی بازی تاثیر گذاشت، نباید دو بر صفر می باختیم

از سفر با تور سریلانکا نوروز به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خیلی خوبی به لحاظ فنی و فیزیکی بود. فولاد فوتبال خوبی بازی می نماید و باید به کادر فنی این تیم تبریک گفت. ما شرایط را بررسی نموده بودیم و فوتبالی تاکتیکی را اجرا نموده بودیم اما خستگی بازیکنان در چند وقت اخیر موجب شد اشتباهات فردی تاثیر خودش را روی بازی بگذارد. باید در این زمینه مدیریت لازم را انجام می دادیم اما مسائل زیادی در این راستا وجود دارد. این بازی نباید با نتیجه دو بر صفر به خاتمه می رسید ولی ما هم از موقعیت های خود استفاده نکردیم و باید به شهاب گردان هم به خاطر عملکرد خوب خود تبریک گفت.

او درباره عدم حضور خود در نشست خبری قبل بازی گفت: من بعد از بازی هفته قبل سه جلسه تمرین داشتیم و از آن سه جلسه، دو جلسه ریکاوری بود و جلسه سوم تمرین هم روز گذشته بود که با نشست خبری مصادف شده بود. شما باید گاهی خود را جای من بگذارید. من گفتم نشست را عقب یا جلو بیندازید اما این اتفاق نیفتاد و من به خاطر عدم حضور خود عذرخواهی می کنم.

به گزارش خبرنگاران، خبرنگاران خوزستانی حاضر در نشست مطبوعاتی به دلیل عدم حضور مجتبی سرآسیایی در نشست خبری قبل بازی، از سرمربی شهرخودرو سوالی نکردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 781

به "سرآسیایی: خستگی بازیکنان روی بازی تاثیر گذاشت، نباید دو بر صفر می باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: خستگی بازیکنان روی بازی تاثیر گذاشت، نباید دو بر صفر می باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید