زیدان: فقط 3 امتیاز از دست دادیم نه بیشتر، برای لیگ قهرمانان و ال کلاسیکو آماده ایم

به گزارش آی تی گپ، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود ابراز ناراحتی از باخت تیمش مقابل کادیس تأکید کرد که این باخت روحیه مردانش را برای بازی های حساس پیش رو تضعیف نخواهد کرد.

زیدان: فقط 3 امتیاز از دست دادیم نه بیشتر، برای لیگ قهرمانان و ال کلاسیکو آماده ایم

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از باخت یک بر صفر شنبه شب تیمش در خانه کادیس در هفته ششم لالیگا، از عملکرد ضعیف شاگردانش به خصوص در نیمه نخست بازی ابراز نارضایتی کرد. رئال مادرید به لطف عملکرد خوب تیبو کورتوا در دروازه و سرخیو راموس در خط دفاعی توانست از ثبت گل های بیشتری برای میزبان جلوگیری کند هرچند زیدان اعتراف کرد این احتمال وجود داشت که تیمش با گل های خورده بیشتری میدان را ترک کند.

زیدان در نشست خبری پایان بازی گفت: بازی حریف ریتم و هماهنگی بیشتری داشت. هیچ بهانه ای نداریم. یک بازی بد ارائه کردیم و باید به کادیس بابت این پیروزی تبریک بگوییم. ما از عملکرد تیم مان راضی نیستیم. در فوتبال اما چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. بازی از همان ابتدا پیچیده بود و فکر نمی کنم که اگر حریف در نیمه اول دو یا سه گل هم می زد از سمت تیم ما اتفاق خاصی رخ می داد. پس هیچ بهانه ای برای توجیه این باخت وجود ندارد.

زیدان درباره تعویض هایی که در طول بازی انجام داد هم گفت: ما تعویض های مان را برای اینکه به دو سه بازیکن چیزی را بفهمانیم انجام نمی دهیم. همه ما در یک راستا و به سوی هدفی مشترک حرکت می کنیم.

زیزو درباره مصدومیت سرخیو راموس هم تأکید کرد: بله او دچار آسیب دیدگی شده و درد دارد. اما باید ببینیم که شرایطش چگونه است.

سرمربی فرانسوی کهکشانی ها در پاسخ به این سؤال که آیا این بدترین بازی بوده که در دوران مربیگری اش در رئال مادرید از این تیم دیده بیان کرد: ما فقط سه امتیاز از دست داده ایم که سه امتیاز مهم هم بودند اما چیزی بیشتر از این از دست نداده ایم. از حالا به بازی بعدی فکر می کنیم. چیزی که بیشتر از همه مرا نگران می کند، ابتدای بازی هاست. این یک واقعیت است که تیم ما برای ایجاد موقعیت خیلی به دردسر و زحمت می افتد و این یکی از عواقب شروع بدمان در بازی هاست. با این حال فکر نمی کنم که این فرایند دنباله دار باشد. ما سعی در ارتقای عملکردمان خواهیم داشت. کاملاً تعیین است که امشب برای ما شب بدی بود اما سعی می کنیم که این شرایط را تغییر دهیم. ما این هفته لیگ قهرمانان و پس از آن ال کلاسیکو را داریم اما برای آنها آماده هستیم. من روز قبل از بازی گفتم که تقویم به گونه ای است که باید هر سه روز یک بازی انجام دهیم و به همین دلیل هم پیش می آید که گاهی اوقات نتوانیم با شرایط کنار بیاییم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1358

به "زیدان: فقط 3 امتیاز از دست دادیم نه بیشتر، برای لیگ قهرمانان و ال کلاسیکو آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: فقط 3 امتیاز از دست دادیم نه بیشتر، برای لیگ قهرمانان و ال کلاسیکو آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید