رویترز: تلفات کرونا در انگلیس به مرز 52 هزار نفر رسیده است

به گزارش آی تی گپ، آمارهای یک خبرگزاری غربی نشان می دهد تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس به مرز 52 هزار نفر رسیده است.

رویترز: تلفات کرونا در انگلیس به مرز 52 هزار نفر رسیده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمارهای رویترز حاکی است که تلفات ویروس کرونا در انگلیس به بیش از 51766 نفر رسیده و این کشور یکی از بدترین کشورهای جهان از نظر آسیب پذیری در برابر بحران شیوع ویروس کرونا بوده است.

بر اساس این گزارش، آمارهای جدید فوتی ها در ولز و انگلیس موجب شده است تا بریتانیا بالاترین آمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا را داشته باشد.

افزایش چشمگیر آمار فوتی ها در انگلیس موجب نقدها فزاینده از دولت بوریس جانسون نخست وزیر این کشور شده است.

احزاب مخالف بر این باورند که دولت جانسون در اعمال محدودیت های قرنطینه ای و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با این ویروس بسیار کند عمل کرده است. نقدها زیادی نیز در خصوص ناکارآمدی دولت انگلیس در تامین تجهیزات بهداشت و درمان برای بیمارستان ها و مراکز درمانی مطرح شده است.

در حالی که آمارهای رویترز بسیار بیشتر از آمارهایی است که دولت انگلیس درباره تعداد قربانیان ویروس کرونا منتشر کرده ولی دولت جانسون مدعی است که در کاهش تعداد موارد فوت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به پیشرفت های واقعی دست یافته است.

آمارهای رسمی دولت انگلیس نشان می دهد تعداد تلفات جان باختگان ویروس کرونا در روز دوشنبه با 55 نفر افزایش به 40597 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1179

به "رویترز: تلفات کرونا در انگلیس به مرز 52 هزار نفر رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: تلفات کرونا در انگلیس به مرز 52 هزار نفر رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید