درخواست سنگین سپاهان برای انتقال طیبی به فولاد

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران/خوزستان باشگاه فولاد در حالی خواستار جذب مدافع خوزستانی تیم سپاهان است که با مبلغ سنگین پیشنهادی باشگاه اصفهانی برای این انتقال روبرو شده است.

درخواست سنگین سپاهان برای انتقال طیبی به فولاد

در حالی که محمد طیبی از باشگاه فولاد نسبت به جذب نشدنش به شدت گله مند است، نامه ای در اختیار خبرنگاران قرار گرفته که در آن مشخص شده انتقال طیبی به اهواز هزینه سنگینی در بر دارد.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه فولاد برای تقویت خط دفاع خود در پی جذب محمد طیبی مدافع خوزستانی تیم سپاهان است که پس از درخواست از باشگاه سپاهان برای موافقت با این انتقال، با پیشنهاد اقتصادی سنگین این باشگاه برای صدور رضایت نامه طیبی روبرو شده است.

در این راستا محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان در نامه ای خطاب به سعید آذری نوشته است:

احتراما عطف به نامه شماره 1/997 مورخ 99/7/5 مبنی بر درخواست آقای محمد طیبی بازیکن تیم فوتبال این باشگاه به استحضار می رساند این باشگاه آمادگی خود را جهت انتقال این بازیکن به آن باشگاه اعلام و مبلغ صدور رضایت نامه قطعی ایشان مبلغ 10 میلیارد ریال اعلام می شود.

علاوه بر مبلغ قراردادی که باشگاه فولاد باید برای جذب طیبی در این آشفته بازار جابجایی و افزایش مبلغ قراردادی بازیکنان در نظر بگیرد، مبلغ در نظر گرفته شده برای این انتقال از سوی مدیرعامل سپاهان، بر سنگینی این انتقال افزوده است. باید دید در ادامه، فرایند این انتقال به چه صورت پیش خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1333

به "درخواست سنگین سپاهان برای انتقال طیبی به فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سنگین سپاهان برای انتقال طیبی به فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید