داور بازیکنان را عصبی می کرد، غافلگیر شدیم

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، قاسم حدادی فر شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به شرایط این بازی گفت: بازی های شهرآورد همیشه دیدارهای خوبی به شمار می رود و بازیکنان دو تیم در این مسابقه کوشش خود را به کار گرفتند.

داور بازیکنان را عصبی می کرد، غافلگیر شدیم

وی با بیان اینکه ذوب آهن در 10 دقیقه نخست این مسابقه غافلگیر شد، توضیح داد: متأسفانه ما در این بازی روی دو ضربه ایستگاهی گل گرفتن کردیم و پس از آن کوشش بسیاری برای برگشتن به بازی انجام دادیم اما به هر حال نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

هافبک ذوب آهن با بیان اینکه تیم ما مستحق این شکست نبود، توضیح داد: به هر حال ما در این مسابقه شکست خوردیم و سه امتیاز حساس را از دست دادیم اما امیدوار هستم که در هفته های آینده بازی را جبران کنیم.

وی پیرامون اعتراضش به داور بازی و کارت زرد داور اضافه کرد: در آن صحنه گفتم من به عنوان کاپیتان ذوب آهن باید با شما صحبت کنم و اگر من حرف نزنم چه کسی این کار را انجام دهد اما بلافاصله داور به من کارت زرد نشان داد.

حدادی فر بیان داشت: اگرچه نباید درباره داوری صحبت کنم اما به نظرم داور با سوت های خود ما را عصبی می کرد و تمام موقعیت های 50-50 را به سود سپاهان سوت می زد و به بازیکنان ما کارت می داد. به نظرم او خیلی بهتر از اینها می توانست بازی را مدیریت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 51

به "داور بازیکنان را عصبی می کرد، غافلگیر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور بازیکنان را عصبی می کرد، غافلگیر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید